Skip to main content

Ένδυση – κλωστοϋφαντουργία: Ανοδικά οι λιανικές πωλήσεις, καθοδικά οι εξαγωγές το α’ τρίμηνο

Οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 28,1% και ανήλθαν σε 642 εκατ. ευρώ

«Άλμα» καταγράφηκε στις λιανικές πωλήσεις της εγχώριας αγοράς ένδυσης κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο τρίμηνο του έτους, ενώ αντίθετα οι εξαγωγές της αλυσίδας σημείωσαν κάμψη.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Έτοιμου Ενδύματος (ΣΕΠΕΕ) το α΄ τρίμηνο οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 28,1% και ανήλθαν σε 642 εκατ. ευρώ, από 501 εκατ. ευρώ το 2022.

Στον αντίποδα, αρνητικό ήταν και το ξεκίνημα των εξαγωγών με μείωση κατά 7,8%. Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας  το πρώτο τρίμηνο του 2023 ανήλθε σε 588 εκατ. ευρώ έναντι 638 εκατ. το 2022. Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 11%, της κλωστοϋφαντουργίας 7,6%, και του βαμβακιού 3,3%.

Πτωτικά κινήθηκαν και οι εισαγωγές, καταγράφοντας μείωση σε ποσοστό 4,3%. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης -κλωστοϋφαντουργίας ανήλθαν σε αξία σε  874 εκατ. ευρώ το 2023 έναντι 913 εκατ. ευρώ του πρώτου τριμήνου του 2022. Η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋφαντουργίας  ήταν μεγαλύτερη και ανήλθε σε 13,3%.