Το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων της Αθήνας που θα ισχύσει για την εορταστική περίοδο του Πάσχα ανακοίνωσε ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, εκφράζοντας την ελπίδα «να ξαναγυρίσουν τα χαμόγελα σε καταναλωτές και εμπόρους στις αγορές όλης της χώρας».

«Εύχομαι να είναι αυτή η εορταστική περίοδος στην οποία θα δούμε ότι αφήνουμε πίσω μας τα δύσκολα και η αγορά θα δείξει ότι είναι η δύναμη της χώρας» δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΣΑ, Σταύρος Καφούνης. Όπως σημείωσε, «οι εμπορικές επιχειρήσεις της Αθήνας είναι έτοιμες να υποδεχθούν τον κόσμο στα καταστήματά τους με γεμάτα ράφια και πολύ καλές τιμές».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












