Skip to main content

Apple… το μεγαλύτερο «brand name» διεθνώς

Το μεγαλύτερο – σε αξία «όνομα» διεθνώς φαίνεται πως διαθέτει η Apple, σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται το MarketWatch.

Η αξία του ονόματος της Apple (brand value) ανέρχεται στα 170,28 δισ. δολάρια, σημειώνοντας άνοδος 43% έναντι του 2014.

Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Google με αξία 120,31 δισ. δολαρίων και στην τρίτη, η Coca-Cola με 78,42 δισ. δολάρια. Έπεται η Microsoft με 67,67 δισ. δολάρια και η IBM με αξία 65,1 δισ. δολάρια.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Toyota, Samsung, General Electric, McDonald’s και Amazon.