Αυξάνει τις απώλειές του το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, στο μέσο της συνεδρίασής του, καθώς οι επενδυτές εμφανίζονται ιδιαίτερα νευρικοί για την άνοδο των επιτοκίων δανεισμού.
Στις 19.30 (ώρα Ελλάδας) ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones υποχωρούσε κατά -2,10%, στις 24.370,66 μονάδες ενώ ο δείκτης Nasdaq κατέγραφε απώλειες -1,94%, στις 6.915,16 μονάδες.
Ο δείκτης Standard & Poor’s 500 υποχωρούσε επίσης κατά -1,77%, στις 2.634,29 μονάδες.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












