Τα μέλη της Ευρωζώνης είναι έτοιμα να κάνουν περισσότερα σχετικά με τη διαχείριση του χρέους της Ελλάδας, εφόσον είναι απαραίτητο και εάν η Αθήνα κάνει αυτά που της αναλογούν στο πρόγραμμα διάσωσης, δήλωσε από το Δουβλίνο ο επικεφαλής του Eurogroup Γερούν Ντέισελμπλουμ.
Στο τέλος του προγράμματος, το ερχόμενο καλοκαίρι, θα εξετάσουμε εκ νέου κατά πόσο βιώσιμο είναι το χρέος, πρόσθεσε ο σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












