Μειώθηκαν οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων τον Αύγουστο στην ευρωπαϊκή αγορά. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η πτώση του όγκου των πωλήσεων έφθασε το 8,6%.
Οι ταξινομήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά μειώθηκαν σε 1,07 εκατομμύρια μονάδες, αναφέρει σε ανάρτηση του το Automotive News Europe.
Οι πωλήσεις της Nissan υποχώρησαν κατά 48%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Η Renault παρουσίασε πτώση των πωλήσεων κατά 38%. Οι ταξινομήσεις της μάρκας Fiat μειώθηκαν κατά 26%. Ο όγκος της μάρκας Volkswagen μειώθηκε κατά 14%.
Στη κατηγορία των πολυτελών μαρκών, η Jaguar κατέγραψε απώλειες κατά 21%, ενώ η μάρκα Land Rover σημείωσε πτώση πωλήσεων κατά 3,3%. Οι πωλήσεις της Mercedes αυξήθηκαν κατά 13%. Οι μάρκες Audi και BMW, σημείωσαν πτώση στις πωλήσεις κατά 9,1% και 8,4% αντίστοιχα.
Οι ασιατικές μάρκες είχαν έναν δύσκολο μήνα, καθώς οι πωλήσεις της Toyota μειώθηκαν κατά 1%, της Hyundai μειώθηκαν κατά σχεδόν 2% και της Kia μειώθηκαν κατά 3,2%.
Οι μάρκες που ανήκουν στο γαλλικό όμιλο PSA, είχαν ανοδική πορεία. Η Citroen είχε άνοδο κατά 8,1%, η Opel / Vauxhall 6,9% και η Peugeot 3,4%. Οι πωλήσεις της DS αυξήθηκαν κατά 26%.
Η Skoda, είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 5,4%, ενώ οι πωλήσεις της Seat μειώθηκαν σχεδόν κατά 1%. Οι πωλήσεις της Porsche υποχώρησαν κατά 18%. Οι πωλήσεις της Ford αυξήθηκαν κατά 1,7%.
Η πτώση του Αυγούστου, ήταν η πιο μεγάλη στο οκτάμηνο του 2019. Οι σημαντικότεροι λόγοι για το αρνητικό αποτέλεσμα είναι η εξαιρετικά υψηλή ανάπτυξη τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες έσπευσαν να ταξινομήσουν αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας για να προλάβουν τις επιπτώσεις από την αλλαγή στους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές των αυτοκινήτων(WLTP).
Ο Αύγουστος είναι επίσης ένας μήνας με περιορισμένες πωλήσεις, ιδιαίτερα στις μεσογειακές χώρες, γεγονός που υπογραμμίζει την πτώση. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 31% στην Ισπανία, 14% στη Γαλλία και 3,1% στην Ιταλία. Η γερμανική αγορά μειώθηκε κατά 1%, ενώ οι εγγραφές στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν κατά 1,6%.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν μια πρωτόγνωρη ρευστότητα στον τομέα των πωλήσεων καθώς υπάρχει ο κίνδυνος της ύφεσης στη Γερμανία και της περαιτέρω επιβράδυνσης στην κινεζική αγορά αυτοκινήτων.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου έχουν μειωθεί κατά 3,2%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ