Skip to main content

«Φρέναρε» η ελληνική αγορά αυτοκινήτου

Υπό πίεση παρέμεινε και τον μήνα Αύγουστο η ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 13.257 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 17.350 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι (αύξηση 20,2% είχε παρουσιαστεί τον Αύγουστο 2019 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018). Τα καινούργια αυτοκίνητα ανέρχονται σε 7.370 έναντι 10.407 που κυκλοφόρησαν τον Αύγουστο 2019, παρουσιάζοντας μείωση 29,2%.

Στο οκτάμηνο Ιανουαρίου- Αυγούστου κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 111.649 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 158.038 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 29,4% (αύξηση 12% είχε παρουσιαστεί το οκτάμηνο του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2018). Τα καινούργια αυτοκίνητα που ανέρχονται σε 57.118 έναντι 92.863 που κυκλοφόρησαν το 8μηνο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 38,5%.

Παράλληλα, τον Αύγουστο κυκλοφόρησαν 3.127 νέες μοτοσικλέτες κυβισμού άνω των 50 cc (καινούργιες και μεταχειρισμένες εξωτερικού) έναντι 3.497 τον αντίστοιχο μήνα του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 10,6% (αύξηση 12,4% είχε παρουσιαστεί τον Αύγουστο 2019 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018). Οι καινούργιες μοτοσικλέτες ανέρχονται σε 2.892 έναντι 3.190 που κυκλοφόρησαν τον Αύγουστο 2019, παρουσιάζοντας μείωση 9,3%.

Το οκτάμηνο Ιανουαρίου- Αυγούστου , κυκλοφόρησαν 25.906 νέες μοτοσικλέτες κυβισμού άνω των 50 cc (καινούργιες και μεταχειρισμένες εξωτερικού) έναντι 30.488 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 15% (αύξηση 11,3% είχε παρουσιαστεί το οκτάμηνο του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2018). Οι καινούργιες μοτοσικλέτες ανέρχονται σε 23.785 έναντι 27.807 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 14,5%.