Skip to main content

«Η Ελλάδα για την Ευρώπη θα μπορούσε να είναι ότι η Καλιφόρνια για τις ΗΠΑ»

Στις προσπάθειες Ελλήνων επιχειρηματιών αναφέρεται ρεπορτάζ της γερμανικής εφημερίδας Sueddeutsche Zeitung.

«Έχω δει κάποια καταπληκτικά πράγματα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια», λέει ο Πέτρος Οικονομίδης, γεννηθείς στη Νότια Αφρική, ειδικός στο μάρκετινγκ, ο οποίος είχε συμβάλλει στη διάσωση της Apple με την καμπάνια «Think Different».

Ο κ. Οικονομίδης, με τον οποίο συνομίλησε η ανταποκρίτρια της SZ, ζει στην Αθήνα για σχεδόν 20 χρόνια, παρέχοντας συμβουλές σε νεοσύστατες επιχειρήσεις παγκοσμίως και ισχυρίζεται ότι «η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι για την Ευρώπη αυτό που η Καλιφόρνια είναι για τις ΗΠΑ», δηλαδή ένας τόπος δημιουργικότητας, «με λίγη τρέλα».

Για τον Μάρκο Βερέμη, ιδρυτή της Upstream (εταιρεία που δραστηριοποιείται σε προγράμματα κατά της απάτης στην τηλεφωνία) το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας είναι το brain drain, αλλά και οι υψηλοί φόροι και οι κοινωνικές εισφορές.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ