Skip to main content

Τρίτη ημέρα απωλειών για τον χρυσό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Απώλειες για τρίτη διαδοχική συνεδρίαση εμφάνισε απόψε η τιμή του χρυσού στα διεθνή χρηματιστήρια εμπορευμάτων.

Συγκεκριμένα, τα συμβόλαια Δεκεμβρίου υποχώρησαν κατά 6,50 δολάρια ή κατά 0,5% τερματίζοντας στα 1.205 δολάρια ανά ουγγιά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της FactSet, πρόκειται για το χαμηλότερο επίπεδο της τελευταίας εβδομάδας.

Η πτώση του πολύτιμου μετάλλου οφείλεται στην ενδυνάμωση του δολαρίου, ως απόρροια της ενίσχυσης των προσδοκιών για την αύξηση των επιτοκίων της Fed, τον προσεχή Σεπτέμβριο.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.