Στη Νέα Υόρκη θα διεξαχθεί, για πέμπτη συνεχή χρονιά, το «Greek Investment Forum», το οποίο διοργανώνεται από το Χρηματιστήριο Αθηνών και το Ελληνο-αμερικανικό Επιμελητήριο.
Στο επενδυτικό φόρουμ, το οποίο θα λάβει χώρα στις 21 και 22 Ιουνίου, θα συμμετέχουν ο υπουργός Οικονομίας, Γιώργος Σταθάκης και ο γενικός γραμματέας Ιδιωτικών και Στρατηγικών Επενδύσεων, Λόης Λαμπριανίδης.
Αμφότεροι, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, θα έχουν συναντήσεις με Έλληνες και ξένους επενδυτές – επιχειρηματίες.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












