Skip to main content

Daimler: Απολύει 1.200 εργαζομένους σε ΗΠΑ και Μεξικό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την απόλυση 1.200 εργαζομένων, σε τέσσερα εργοστάσιά της στη βόρεια Αμερική, ανακοίνωσε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Daimler AG.

Πρόκειται για το δεύτερο κύμα περικοπών από την αρχή του έτους, γεγονός που αποδίδεται στις μειωμένες πωλήσεις φορτηγών.

Οι περικοπές θα αφορούν τρία εργοστάσια στις ΗΠΑ και ένα στο Μεξικό.

Τον προηγούμενο μήνα, η αυτοκινητοβιομηχανία εκτίμησε ότι οι πωλήσεις φορτηγών στη βόρεια Αμερική θα συρρικνωθούν κατά 15% εντός του 2016.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.