Νέα νομοθετική ρύθμιση για τις οφειλές προς τα ασφαλιστικά Ταμεία προανήγγειλε ο υφυπουργός Εργασίας, αρμόδιος για θέματα Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Τάσος Πετρόπουλος, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
«Αυτήν την προοπτική την έχουμε θέσει και θα κάνουμε νομοθετική ρύθμιση στο επόμενο διάστημα», διευκρίνισε.
Όπως είπε, η νέα ρύθμιση θα κινείται σε άλλη λογική από τη ρύθμιση που ίσχυε πέρυσι, καθώς θα βασίζεται στις πραγματικές δυνατότητες των οφειλετών.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












