Skip to main content

British Airways: Σκέψεις για πώληση των κεντρικών γραφείων λόγω τηλεργασίας

Η British Airways σκέφτεται να πουλήσει το κτίριο της έδρας της, μετά την στροφή στην τηλεργασία λόγω της πανδημίας, κάτι που σημαίνει πως δεν χρειάζονται τέτοιες εγκαταστάσεις γραφείων.

Η πιθανή πώληση του κτιρίου, που αναφέρθηκε για πρώτη φορά από τους Financial Times, θα μπορούσε να ενισχύσει τα οικονομικά της αεροπορικής εταιρείας που έχουν πληγεί σφοδρά από την COVID-19. Το κτίριο ολοκληρώθηκε το 1998 με κόστος 200 εκατομμύρια λίρες (279 εκατομμύρια δολάρια).

Η αλλαγή στην τηλεργασία από τον περασμένο χρόνο έχει ήδη ωθήσει ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρείες της Βρετανίας να κάνουν αλλαγές στις εγκαταστάσεις τους και τους χώρους γραφείων. Ο τραπεζικός γίγαντας Lloyds είπε ότι θα μειώσει τον χώρο των γραφείων κατά 20% εντός τριών ετών, με την HSBC να στοχεύει σε μείωση 40%.

Το συγκρότημα της British Airways βρίσκεται κοντά στο αεροδρόμιο Χίθρρου, δυτικά του Λονδίνου, και είναι επίσης η έδρα της μητρικής εταιρείας της British Airways, IAG.

Η British Airways δήλωσε ότι πολλοί υπάλληλοι απολάμβαναν την εργασία τους από το σπίτι και η μελλοντική πολιτική της θα ήταν πιθανώς ένας ευέλικτος συνδυασμός εργασίας στο σπίτι και στο γραφείο.

«Αναδιαρθρώσαμε την επιχείρησή μας για να βγούμε από την κρίση και εξετάζουμε εάν εξακολουθούμε να έχουμε την ανάγκη για ένα τόσο μεγάλο κτίριο κεντρικών γραφείων», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Για να επιβιώσει από την πανδημία, η British Airways έχει προβεί τον τελευταίο χρόνο σε περικοπές δαπανών, συμπεριλαμβανομένης της απόλυσης 10.000 υπαλλήλων, διατηρώντας περίπου 30.000 υπαλλήλους, οι περισσότεροι από τους οποίους δεν εργάζονται στο γραφείο αλλά είναι πιλότοι, πλήρωμα θαλάμων, μηχανικοί ή προσωπικό του αεροδρομίου.

Η αεροπορική εταιρεία προσπάθησε επίσης να συγκεντρώσει μετρητά με την πώληση διάσημων έργων τέχνης, σερβίτσιων και άλλων αντικειμένων που στο παρελθόν διακοσμούσαν τα σαλόνια της και τα αεροσκάφη της.

Το μακροπρόθεσμο μέλλον της Waterside κρέμεται ήδη σε μια κλωστή, καθώς θα πρέπει να κατεδαφιστεί εάν προχωρήσει η προτεινόμενη επέκταση του Heathrow.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από το Reuters