Skip to main content

Αυξημένα τα παράπονα και οι online παραγγελίες

Από την έντυπη έκδοση

Τις πόρτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων ξεκλείδωσε, σύμφωνα με το Eltrun, το κλειδί από το λουκέτο που μπήκε στα φυσικά καταστήματα ως μέτρο ανάσχεσης της πανδημίας του κορονοϊού στη χώρα μας κατόπιν της σχετικής κυβερνητικής εντολής.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας που εκπόνησε το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Ερευνών Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σημειώθηκε διπλασιασμός των Ελλήνων online καταναλωτών, ενώ 8-10 φορές αυξήθηκαν οι on-line παραγγελίες στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ.

Ωστόσο, μόνο 1 στους 5 on-line καταναλωτές είναι ευχαριστημένος με τους χρόνους παράδοσης των προϊόντων, ενώ πολλά είναι τα παράπονα των καταναλωτών (1 στους 3) σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων λόγω δυσκολιών από την πλευρά των εταιρειών στη διαχείριση των αποθεμάτων τους και στην ανταπόκριση της εφοδιαστικής αλυσίδας στα αυξημένα αιτήματα των καταναλωτών. Επίσης μόνο 35% των online καταναλωτών απαντά ότι είναι ικανοποιημένο από τη συνολική υπηρεσία των online σούπερ μάρκετ. Παρ’ όλα αυτά, το ηλεκτρονικό κανάλι φαίνεται πως θα συνεχίσει την αυξητική του πορεία, αφού το 50% των καταναλωτών αναφέρει ότι θα συνεχίσει τις νέες συνήθειές του και όταν ξεπεραστεί η κρίση του ιού.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική