Skip to main content

My market Local, η νέα πρόταση της αλυσίδας My market 

Sponsored Content

Σε μια στρατηγικής σημασίας κίνηση προχώρησε η METRO ΑΕΒΕ, μία 100% ελληνική εταιρεία, μέσω της εισόδου της αλυσίδας καταστημάτων λιανικής My market στην αγορά του franchising με την ονομασία My market Local. Όπως τονίζει η εταιρεία έπειτα από συστηματική έρευνα, προετοιμασία και ξεκάθαρη στρατηγική, ελήφθη η απόφαση για την  ένα πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων λιανικής μέσω της μεθόδου της δικαιόχρησης (franchising). Μέχρι στιγμής, επαγγελματίες του χώρου που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του Μy market Local, έχουν αποκομίσει θετική εμπειρία.

Τα My market Local, επικεντρώνονται στην εγγύτητα και την ευκολία, τόσο για τον επιχειρηματία που θα προχωρήσει στην επένδυση, όσο και για τον καταναλωτή που θα επιλέξει το κατάστημα για τις αγορές του, διατηρώντας παράλληλα τη διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει η αλυσίδα. Κυρίαρχο στοιχείο είναι ο σεβασμός στον πελάτη-καταναλωτή που μπορεί κανείς να βρει στη συγκεκριμένη αλυσίδα. Το πρώτο κατάστημα λειτουργεί ήδη από τον Μάιο του 2021 στην Κυψέλη, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η λειτουργία του 2ου  My market Local στην Καλλιθέα.

Άλλο ένα σημαντικό κριτήριο είναι ότι αναλαμβάνουν να χρηματοδοτήσουν το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης, οπότε το αρχικό κεφάλαιο είναι ένα ποσό διαχειρίσιμο και εφικτό. Επίσης, η εταιρεία αναλαμβάνει την έρευνα και αξιολόγηση της αγοράς, την εύρεση και κατασκευή του καταστήματος, οπότε ουσιαστικά το παραδίδει με το κλειδί στο χέρι.

Η εταιρεία τονίζει πως η τεχνογνωσία που διαθέτει σε συνδυασμό με τη συσσωρευμένη εμπειρία που έχει αποκτήσει μετά από 45 χρόνια, τη βοήθησαν να δημιουργήσει ένα ευέλικτο και παράλληλα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό μοντέλο franchise το οποίο στηρίζεται στους εξής πυλώνες:

  • Ευκολία υλοποίησης. Η εταιρεία αναλαμβάνει να χρηματοδοτήσει το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης για ένα κατάστημα My market Local,
  • Είναι το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς.
  • Έχει σύγχρονο, φιλικό και πάνω απ’ όλα λειτουργικό χαρακτήρα.
  • Έχει στόχο την κάλυψη καθημερινών βασικών αναγκών των πελατών.
  • Βρίσκεται σε κεντρικά σημεία περιοχών, με έντονη κίνηση και εύκολη πρόσβαση, κοντά σε σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες, ΜΜΜ κλπ.
  • Το μέγεθός του κυμαίνεται μεταξύ 120-200 τ.μ. στο ενιαίο επίπεδο ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμο.
  • Παρέχει 3.000 έως 4.500 ενεργούς κωδικούς.
  • Δυνατότητα λειτουργίας με διευρυμένο ωράριο και Κυριακές.
  • Παροχή συνεχούς εκπαίδευσης, προόδου, συμβουλευτικής στήριξης, βελτίωσης και ανάπτυξης του συστήματος λειτουργίας.

Η METRO ΑΕΒΕ είναι μία αμιγώς ελληνική αλυσίδα super market με 231 σημεία πώλησης με την επωνυμία My market σε όλη την Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1976. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, η εταιρεία δραστηριοποιείται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ελληνική αγορά. Τα καταστήματά της   συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές. Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια ήταν και εξακολουθεί να είναι ο σεβασμός στον πελάτη, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, η Βιώσιμη Ανάπτυξη και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.