Για πρώτη φορά έπειτα από μία τετραετία, η BMW κατάφερε να υποσκελίσει τη Mercedes-Benz του ομίλου Daimler αλλά και το πολυτελές brand Lexus της Toyota, κατακτώντας την κορυφή στην αμερικανική αγορά πολυτελών αυτοκινήτων.
Η BMW πώλησε 35.746 αυτοκίνητα και οχήματα SUV τον Δεκέμβριο στις ΗΠΑ, ενώ στο σύνολο του έτους οι πωλήσεις στην αμερικανική αγορά ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2018 κατά 8.700 οχήματα. Η «αναγέννηση» του γερμανικού ομίλου πολυτελών αυτοκινήτων οφείλεται στη νέα σειρά μοντέλων SUV και κυρίως το νέο Χ7.
Την ίδια στιγμή, η Mercedes κλήθηκε να αντιμετωπίσει προβλήματα στην παραγωγή στο εργοστάσιο συναρμολόγησης στην Αλαμπάμα. Η Mercedes-Benz πώλησε 316.094 οχήματα το 2019, μόλις 135 περισσότερα σε σύγκριση με τα επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












