Skip to main content

Πάνω από τις 7.000 μονάδες για πρώτη φορά ο Nasdaq

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε ιστορικό υψηλό, πάνω από τις 7.000 μονάδες, αναρριχήθηκε ο δείκτης Nasdaq στη Wall Street.

Συγκεκριμένα, σημείωσε άνοδο 0,92%, φτάνοντας στο ενδοσυνεδριακό υψηλό των 7.000,96 μονάδες.

Μεταξύ των εταιρειών που δίνουν ώθηση στον δείκτη είναι η Apple, που ενισχύεται 1,44%, η Alphabet που καταγράφει κέρδη 1,08%, ενώ και η Amazon.com σημειώνει άνοδο 0,97%.

Κέρδη καταγράφουν και οι Dow Jones και S&P 500, εν μέσω ενισχυμένων προσδοκιών ότι αυτή τη βδομάδα θα ψηφιστεί το φορολογικό νομοσχέδιο στις ΗΠΑ.

Aπό τις αρχές του έτους μέχρι σήμερα, ο Nasdaq έχει ενισχυθεί 30%.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.