Για «επίθεση» παραπληροφόρησης από ορισμένα μέσα κάνει λόγο το υπουργείο Οικονομικών, σε ό,τι αφορά το θέμα της μη καταβολής της πρώτης δόσης του ΕΝΦΙΑ, η οποία λήγει σήμερα Παρασκευή 30/10/2015, και τον συσχετισμό της με απώλεια της ρύθμισης των 100 δόσεων.
Όπως διευκρινίζει το υπουργείο, δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση, αφού κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται από κανέναν νόμο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












