Σεμινάριο

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣΤΩΝ Στρατηγικές, Τεχνικές, Τακτικές και Συμπεριφορές για Συμφέρουσες Συμφωνίες Αγορών

Marketing - Επικοινωνία - Δημόσιες Σχέσεις

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Professional Marketer, Certified Negotiator, Accredited Mediator, Sales Pro, Corporate Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 1-2 ΙΟΥΛΙΟΥ 2020 και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
300

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Γενικές Πληροφορίες:

Το σεμινάριο έχει διάρκεια 10 ωρών και είναι προγραμματισμένο για την Τρίτη 23 και την Τετάρτη 24 Ιουνίου και ώρες 17:00-22:00. 

Σε ποιούς απευθύνεται:

Ειδικά σχεδιασμένο για Στελέχη Αγορών- Εφοδιαστικής Αλυσίδας.                                                  

Αναλύονται Τεχνικές και Μέθοδοι, χρησιμοποιούνται δεκάδες εφαρμοστικές ασκήσεις και παραδείγματα  που βελτιώνουν δεξιότητες, αλλάζουν συμπεριφορές και επιτυγχάνουν  απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα.

Ο αποτελεσματικός διαπραγματευτής αγορών δεν γεννιέται και η εμπειρία  δεν είναι αρκετή. 

Σήμερα, η διαπραγμάτευση Αγορών έχει γίνει επιστήμη.

Σκοπός σεμιναρίου:

Οι συμμετέχοντες: 

• Θα μειώσουν, αποδεδειγμένα, κόστη με συμφέρουσες συμφωνίες που διαρκούν
• Θα προωθούν επιδέξια πολιτικές της εταιρίας διατηρώντας συγχρόνως καλές σχέσεις χωρίς να διαταράσσεται η καλή επικοινωνία με τους προμηθευτές
• Θα αναπτύξουν τακτικές και τεχνικές ώστε να παίρνουν το καλύτερο αποτέλεσμα μετατρέποντας διαφορές, συγκρούσεις και αντιθέσεις  σε συμφέρουσες συμφωνίες
• Θα δημιουργούν καλύτερες συνεργασίες αναπτύσσοντας τακτικές ανταλλαγών και εναλλακτικών λύσεων που μειώνουν τον κίνδυνο αδιεξόδου
• Θα μυηθούν πώς να εξουδετερώνουν εκπλήξεις ή «ενέδρες" του πωλητή/προμηθευτή
• Θα γνωρίζουν πως να προωθούν και να διατηρούν μια επιτυχή συμφωνία από τη στιγμή που θα επιτευχθεί

Θέματα σεμιναρίου:

  • Η έννοια, η διαδρομή και τα στοιχεία της διαπραγμάτευσης Αγορών
  • Η Διαπραγματευτική Συμπεριφορά των Αγοραστών και οι παράγοντες της πειθούς
  • Η Προετοιμασία και οι καθοριστικοί παράγοντες της διαπραγμάτευσης  Αγορών
  • Ο “ Σκληρός πυρήνας” της Διαπραγμάτευσης Αγορών και ο σχεδιασμός του.
  • Πως ορίζονται ο Στόχος,τα Όρια και οι Αρχικές θέσεις στις αγορές
  • Το “Σημείο Αντίστασης”, ο “Κόκκινος Διακόπτης” και τα “Αγκυροβόλια”
  • Οι  B.A.T.N.A των αγοραστών και οι επιρροές τους
  • Ανάλυση των  πέντε (5) Διαπραγματευτικών Στρατηγικών του Αγοραστή
  • Η πρόβλεψη της Διαπραγματευτικής Στρατηγικής του Πωλητή και τα Αντίμετρα
  • Κινήσεις προσέγγισης, Αρνήσεις, αδιέξοδα, ακινησίες, ελιγμοί, παραπλανητικά μέτρα και αντίμετρα
  • Τα  15 διαπραγματευτικά λάθη  που γίνοντα, ακόμα και από 'έμπειρους' αγοραστές


ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ

  • Δεκάδες ασκήσεις Διαπραγματεύσεων Αγορών για άμεση εφαρμογή
  • Ψυχογραφική άσκηση Διαπραγματευτικής Αγοραστικής  συμπεριφοράς κάθε συμμετέχοντα
  • Πρωτοποριακή Μεθοδολογία Πρόβλεψης της διαπραγματευτικής Στρατηγικής του Προμηθευτή/Πωλητή

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr