Μελέτη που έγινε από το πανεπιστήμιο University of Waterloo έδειξε το αβοκάντο μπορεί να σταματήσει τη διαδικασία σχηματισμού κυττάρων λευχαιμίας, επιτρέποντας έτσι την ανάπτυξη υγιών κυττάρων στο αίμα.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα λιπαρά που περιέχει το αβοκάντο μπορούν να καταπολεμήσουν τη μυελοειδή λευχαιμία, μια από τις πιο θανατηφόρες μορφές καρκίνου.
Όπως αναφέρουν οι επιστήμονες, με αφορμή τη μελέτη στο επιστημονικό έντυπο «Cancer Research», με τα ευρήματα αυτά ευελπιστούν να φτιαχτεί ένα νέο φάρμακο το οποίο θα βοηθήσει στην αύξηση του προσδόκιμου ζωής των ασθενών, καθώς, η μυελοειδής λευχαιμία έχει σχεδόν ραγδαία εξέλιξη και μέσα σε πέντε έτη από τη διάγνωση της, το 90% των ανθρώπων ηλικίας άνω των 65 ετών καταλήγει.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












