Oλοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το τελευταίο Κύπελλο Εθνών της Longines EEF Series Athens στα πλαίσια του Athens Equestrian Festival 2021. Το χρυσό μετάλλιο κέρδισε η ομάδα της Τουρκίας ενώ η Ελλάδα κατέκτησε την 5η θέση. Οι τέσσερις Τούρκοι αθλητές Hasan Senturk με τον Lycon, Taha Yedikares με τον License, Necmi Eren με τον Unique d’Elbe και Husnu Dinc με τον Dowing Street συγκέντρωσαν στους δύο γύρους τους λιγότερους βαθμούς ποινής 19, κατακτώντας το υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Στην 2η θέση ήταν με 21 βαθμούς η ομάδα της Ιταλίας και με 24 βαθμούς στην 3η θέση η ομάδα της Ρουμανίας.
Η Ελλάδα πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση με τους τέσσερις αθλητές της Μόνικα Μαρτίνη με τον Electic Elvis, Άγγελο Τουλούπη με τον Blue Balou, Αλέξανδρο Φουρλή με τον Grandeur και Γιώργο Δημαρά με τον Sacripan να συγκεντρώνουν στους δύο γύρους 25 βαθμούς και να παίρνουν την 5η θέση. Την απονομή του Κυπέλλου Εθνών έκαναν από κοινού ο κ. Γιάννης Θεοφιλόπουλος, Brand Manager της Longines Ελλάδας, ο Υφυπουργός Αθλητισμού και Πολτισμού, κ. Λευτέρης Αυγενάκης, ο κ. Στέλιος Πέτσας Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών, ο κ. Γιώργος Δημαράς, μέλος της Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Ιππασίας και ΓΓ της ΕΟΙ, ο κ. Κώστας Καρακασίλης Πρόεδρος της ΕΟΙ και ο κ. Γιάννης Μυτιληναίος, Εθνικός χορηγός.
Κατά τη διάρκεια της Σειράς των Αγώνων της Ευρωπαϊκής Ιππικής Ομοσπονδίας Longines του 2021 στην Αθήνα, η Longines με υπερηφάνεια θα παρουσίασε ένα μοντέλο από τη διάσημη συλλογή της Longines DolceVita. Συνώνυμο της λάμψης και της θηλυκότητας, η σειρά είναι μία ωδή στη γλυκύτητα της ζωής. Ξεχωρίζοντας για την αδιάκοπη προσπάθεια για υπεροχή, η συλλογή συνδυάζει διακριτικά τα διαμάντια και τις απαλές γραμμές για να τονίσει τον κομψό δυναμισμό του ρολογιού. Το τολμηρά εκλεπτυσμένο και θηλυκό design θα το απολαύσουν γυναίκες που επιθυμούν να διατυπώσουν τη δική τους δήλωση σύγχρονης φινέτσας.
Με κινητήρια δύναμη την παγκοσμίως αναγνωρισμένη υπεροχή και την αναζήτηση της θηλυκότητας σε όλη της την ποικιλομορφία, η συλλογή Longines DolceVita έχει γνωρίσει τεράστια παγκόσμια επιτυχία από την αρχή της ακόμα. Με έμπνευση από την Ιταλική έκφραση “ dolce vita” για τη γλυκιά ζωή, δημιουργήθηκε για να αντανακλά ιδανικά τις διαφορετικές προσωπικότητες γυναικών που ξέρουν πώς να απολαμβάνουν όσο το δυνατό περισσότερο τις απλές χαρές της ζωής. Κομψή και λεπτή, αυτή η συλλογή συνδυάζει με φινέτσα τις γεωμετρικές γραμμές με τις απαλές καμπύλες για να τονίσει την καλλιτεχνική γοητεία των μοντέλων.
Το design διαθέτοντας μοναδική αναλογία και λάμψη σίγουρα θα ευχαριστήσει τις γυναίκες που, χωρίς διάθεση απολογίας έχουν μία ανέμελη στάση ζωής και απολαμβάνουν να περνούν μία μέρα γεμάτη χαρά στις ιπποδρομίες, χαλαρές και chic φορώντας ένα εξαίσιο ρολόι. Με κάσα από ανοξείδωτο ατσάλι και στολισμένη με αστραφτερά διαμάντια 0.552 καρατίων συνολικά, το μοντέλο που θα παρουσιαστεί στο event κυκλοφορεί με ορθογώνια κάσα διαστάσεων 23,30 x 37,00 mm. Στο ασημί “flinqué” καντράν υπάρχουν ζωγραφισμένοι Λατινικοί αριθμοί σε αντιστοιχία με τους κυανωμένους μεταλλικούς δείκτες, προσθέτοντας μία ακόμα λεπτομέρεια απλής καθαρότητας. Ένας μηχανισμός quartz σχεδιάστηκε για να εξασφαλίσει θεμελιώδη απόδοση σε ό,τι αφορά την ακρίβεια, την αυτονομία ενέργειας και την αξιοπιστία.
Για να ολοκληρωθεί το σετ, ένα μπλε δερμάτινο λουράκι από αλιγάτορα αντιστοιχεί αρμονικά με το χρώμα που κυριαρχεί στο καντράν. Η δυνατότητα εναλλαγής σε διαφορετικά λουράκια προσφέρει ένα ακόμα ευχάριστο στοιχείο παιχνιδιού στο στιλ του ρολογιού. Σχετικά με τη Longines Με έδρα το Saint-Imier της Ελβετίας από το 1832, οι ωρολογοποιοί της Longines απολαμβάνουν την τεχνογνωσία της εμπειρίας που βασίζεται στην παράδοση, την κομψότητα και την απόδοση.
Με γενιές εμπειρίας σαν επίσημος χρονομέτρης παγκόσμιων πρωταθλημάτων και σαν μέλος διεθνών αθλητικών ομοσπονδιών, η Longines έχει αναπτύξει ισχυρούς και μακροχρόνιους δεσμούς με τον κόσμο των σπορ, μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια.
Η Longines, που φημίζεται για την κομψότητα των ρολογιών της, είναι μέλος του Ομίλου Swatch Group Ltd.,της μεγαλύτερης βιομηχανίας ωρολογοποιίας στον κόσμο. Η φίρμα Longines, με έμβλημά της τη φτερωτή κλεψύδρα, έχει παρουσία σε περισσότερες από 150 χώρες.