Η δημιουργία επιχειρηματικής αξίας σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα και η δημιουργία «παρακαταθήκης» για τις επόμενες γενεές είναι δύο από τα χαρακτηριστικά που «χτίζουν» την ανθεκτικότητα των οικογενειακών επιχειρήσεων σε καιρούς κρίσης · την ίδια στιγμή όμως, τις φέρνουν αντιμέτωπες με ιδιαίτερα «διλήμματα» αναφορικά με τη διαδοχή και τη δημιουργία καινοτομίας, όταν η αβεβαιότητα του επιχειρηματικού περιβάλλοντος αυξάνεται. Το 7ο webcast της KPMG για την επίδραση του COVID-19 στο επιχειρείν είναι αφιερωμένο σε θέματα στρατηγικής και διαδοχής για τις οικογενειακές επιχειρήσεις, αλλά και στα στοιχεία που ενισχύουν την ανθεκτικότητά τους σε καιρούς κρίσης. |
Ομιλητές*: |
-Στρατηγική Επιβίωσης στην κρίση: Ιδέες ενδοσκόπησης και σχεδιασμού της επόμενης ημέρας
Βασίλης Παπαδάκης
Καθηγητής Στρατηγικής Διοίκησης, Ο.Π.Α., Διευθυντής του Executive MBA
-“Shielding” the family business, in challenging times
Μαρία Αναστασιάδου , Πρόεδρος ΔΣ & Διευθύνουσα Σύμβουλος, FIBRAN
-(Family) Love (and Business) in times of COVID-19: Addressing Dilemmas
Andrea Calabro, IPAG Entrepreneurship & Family Business Center Co-Director – STEP Project Global Academic Director
-Will the pandemic trigger succession planning?
Ken McCracken, Family Business Consultant
-Ο παλμός της οικογένειας…. βηματοδότης της επιχείρησης
Κατερίνα Πολυζώη , Διευθύντρια, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες προς Οικογενειακές Επιχειρήσεις,
KPMG στην Ελλάδα
*Κατά σειρά εμφάνισης
Συντονίζει:
Βαγγέλης Αποστολάκης, Deputy Senior Partner, KPMG στην Ελλάδα
Χρήσιμες πληροφορίες |
|