04 Μαΐου 2020 – H SAS, η κορυφαία εταιρεία των analytics και της τεχνητής νοημοσύνης, διοργανώνει ένα ειδικό κύκλο δωρεάν Virtual Sessions με τίτλο “The Analytics Response” όπου θα συζητηθεί η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω του COVID-19 και ο τρόπος με τον οποίο αντέδρασαν και χειρίστηκαν το ζήτημα μεγάλες επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο.
Tο πρώτο live webinar με θέμα Managing the Crisis, Planning the Future θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 08 Μαΐου, 12:00 με 13:00 και σε αυτό εκλεκτά Στελέχη των δυο αγορών, αλλά και Έλληνες business Leaders του εξωτερικού, θα τοποθετηθούν πάνω στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις από την πανδημία, καθώς και την προσέγγισή τους για τον σχεδιασμό της επόμενης μέρας. Επίσης, θα αναλυθεί ο ρόλος και η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης και των Analytics, καθώς και το πως οι διάφοροι κλάδοι της αγοράς μπορούν να προετοιμαστούν και να σχεδιάσουν καλύτερα την «επόμενη μέρα» με τη βοήθειά τους.
Συντονιστής του webinar θα είναι ο δημοσιογράφος Αθανάσιος Έλλις, Διευθυντής της Αγγλόφωνης έκδοσης της Καθημερινής, ο οποίο θα υποδεχτεί ιδιαίτερα ενδιαφέροντες προσκεκλημένους από κορυφαίες εταιρείες όπως οι Ανδρέας Αθανασσόπουλος, Chief Customer Officer και CEO Financial Services, DixonsCarphone UK, Aθηνά Κανιούρα, Chief Analytics Officer & Global Head of Applied Intelligence Accenture, Σολωμόν Μπεράχας, CEO και Managing Director, Τειρεσίας, Κάτια Σταθάκη, Director Business, Vodafone Greece, Γιώργος Τζιωρτζής, CIO, Τραπέζα Κυπρου, Γιάννης Παπατσίρος, Sales Lead, SAS Greece, Cyprus, Bulgaria.
Ο κ. Γιάννης Παπατσίρος, Regional Sales Leader Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας της SAS δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που διοργανώνουμε ένα webinar αυτού του είδους, που δίνει την ευκαιρία στην επιχειρηματική κοινότητα να μοιραστεί μαζί μας την μέχρι τώρα εμπειρία από την αντιμετώπιση της κρίσης του κορωνοϊού, αλλά κυρίως την γνώση για το πως προτίθεται να κινηθεί από εδώ και πέρα, ποιο θα είναι το response plan που θα ακολουθήσει για να εξομαλύνει τις δυσκολίες που προέκυψαν αλλά και να θωρακιστεί απέναντι στις μελλοντικές που ενδεχομένως να έρθουν. Τα analytics και η τεχνητή νοημοσύνη έχουν μέχρι στιγμής αποδειχθεί πολύτιμοι σύμμαχοι στην αντιμετώπιση του COVID-19 και τώρα που οι αγορές ξεκινούν να εξέρχονται σταδιακά από τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν και να επιστρέφουν πιο δυναμικά στις δραστηριότητές τους πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής τους.»
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή στο webinar οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πατήσουν εδώ. Οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους, οι οποίες θα απαντηθούν στη διάρκεια του webinar.