Skip to main content

Η ΜΕΓΑ διακρίθηκε για τη δυναμική εξαγωγική της δραστηριότητα.

          Αθήνα, 10 Απριλίου 2018

  • Η πρότυπη ελληνική βιομηχανία προϊόντων προσωπικής υγιεινής έχει καταφέρει να πενταπλασιάσει τις εξαγωγές της το διάστημα 2010 – 2016.

Η 100% ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ η οποία παράγει τις αγαπημένες μάρκες εμπιστοσύνης  EveryDay, Babylino, Pom Pon, BabyCare, Sani κ.α., διακρίθηκε για ακόμη μια χρονιά ως μία από τις δυναμικότερες εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας κατά τη διάρκεια του ετήσιου forum Ελλάδα της Εξωστρέφειας – Creative Greece Awards 2018.

Η εταιρεία που 37 χρόνια τώρα εμπιστεύονται χιλιάδες οικογένειες στη χώρα μας εκτός από την ηγετική θέση στη συνολική κατηγορία* προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ελλάδα, έχει καταφέρει με τον εξωστρεφή χαρακτήρα της να πενταπλασιάσει την εξαγωγική της δραστηριότητα (διάστημα 2010 – 2016). Η ελληνική βιομηχανία η οποία δραστηριοποιείται στο εξωτερικό από το 1990, αποτελεί σήμερα έναν άξιο εκπρόσωπο των ελληνικών προϊόντων προσωπικής υγιεινής στις αγορές του εξωτερικού, με τα προϊόντα της να βρίσκονται στα ράφια πάνω από 30 χωρών εισπράττοντας διεθνή αναγνώριση.

Σήμερα, όπου εξακολουθεί και εισάγεται, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, μεγάλο ποσοστό προϊόντων προσωπικής υγιεινής,  η κατηγορία βρεφικές πάνες έχει πάρει τη θέση της στα 60 σημαντικότερα ελληνικά εξαγόμενα προϊόντα, κυρίως χάρη στις εξαγωγικές πρωτοβουλίες της ΜΕΓΑ, με τα προϊόντα της να βρίσκονται πλέον σε 4 Ηπείρους. 

Η ποιότητα και ο καινοτομικός σχεδιασμός προϊόντων αποτελούν βάση εμπιστοσύνης για την επιτυχημένη διεθνή της παρουσία. Το σύστημα ολικής ποιότητας, η επένδυση σε τεχνολογία αιχμής και σε εξελιγμένα συστήματα ποιοτικού ελέγχου, ο σχεδιασμός ειδικών προϊόντων με μοναδική φιλικότητα προς το δέρμα, έχουν αποτελέσει μια σταθερή βάση μακροχρόνιας συνεργασίας με μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού, οι οποίες έχουν εμπιστευθεί τη ΜΕΓΑ ως αποκλειστικό προμηθευτή των προϊόντων τους.

Επιπλέον, από την αρχή του έτους οι βρεφικές πάνες Bαbylino Sensitive βρίσκονται και στα ράφια των super markets της Ρουμανίας, ενώ η εταιρία συνεχίζει τη δυναμική της πορεία και σε άλλες σημαντικές διεθνείς αγορές. 

* Στοιχεία IRI total Greece, Value, Year 2016 and 2017, Personal Hygiene Category comprising of: sanitary napkins, panty liners, baby diapers, incontinence products, baby wipes, make up removal wipes, antibacterial wipes, cotton products.