Skip to main content

Ασημένια διάκριση της συμμαχίας για την υπεύθυνη πώληση οινοπνευματωδών ποτών στα Hellenic Responsible Business Awards 2019

Στην τελετή απονομής των βραβείων που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου, στο Anais Club στη Βαρυμπόμπη, ο Δημιουργικός Διαγωνισμός «Άσ’ το Πάνω μου» της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών “Responsibility Alliance” έλαβε αργυρή διάκριση στην κατηγορία «Πρόγραμμα Επικοινωνίας/ Καμπάνια ΜΚΟ».

Το «Άσ’ το Πάνω μου» αποτελεί πρωτοβουλία της Συμμαχίας “Responsibility Alliance”, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη VALUECOM, Creative Marketing Agency, με στόχο να ανοίξει διάλογο με τους νέους για την αξία της υπευθυνότητας. Μέσω του Διαγωνισμού δόθηκε η δυνατότητα στους νέους από 18 έως 25 ετών να εκφράσουν με βίντεο, φωτογραφία ή διήγημα, τον τρόπο με τον οποίο είναι υπεύθυνοι σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους.

Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο σύνολο των επικοινωνιακών πρωτοβουλιών της Συμμαχίας που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό, στην επιτόπια κατανάλωση και τα σημεία πώλησης (supermarkets, κάβες, ξενοδοχεία, καφεστίαση κ.λπ.) και στόχο έχουν να ενημερώσουν κοινό και επαγγελματίες της αγοράς σχετικά με τα ορθά πρότυπα πώλησης και κατανάλωσης αλκοόλ.

Η κα Σοφίκα Παπανικολάου, Γενική Διευθύντρια της Ένωσης Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών Responsibility Alliance” δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή τη βράβευση. Ο Διαγωνισμός αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους νέους, οι οποίοι τον αγκάλιασαν από την πρώτη κιόλας στιγμή. Ήταν το κίνητρο για να αναπτύξουν το ταλέντο τους και να εκφραστούν για την αξία της υπευθυνότητας με τον τρόπο που οι ίδιοι το επιθυμούσαν. Το «Άσ’ το πάνω μου» φιλοδοξούμε να είναι το έναυσμα για την εκκίνηση ενός κοινωνικού διαλόγου για την ενθάρρυνση υπεύθυνων προτύπων και το πώς εντάσσεται το αλκοόλ σε έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής».