Το «Γεύμα», έργο των Ευθύμη Θέου και Θανάση Δεληγιάννη συμμετέχει στην 17η Μπιενάλε Νέων Καλλιτεχνών Mediterranea, στο Μιλάνο. Υπό τον γενικό τίτλο «No Food’s Land» και την επιμέλεια του Andrea…
Διαχρονικά αγαπημένα τραγούδια, πρωτότυπη υπόθεση, ευρηματικοί διάλογοι, χιούμορ, σασπένς, ελληνικό άρωμα και μοναδικές ερμηνείες συνθέτουν το διασημότερο και διασκεδαστικότερο μιούζικαλ, που εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο, το «Mamma mia!» της Catherine…
«Πριγκίπισσα, οι άνθρωποι του κόσμου τούτου δεν χωρίζονται σε πλούσιους και φτωχούς ή σε καλούς και κακούς, αλλά σε κείνους που γνώρισαν ή γνωρίζουν την ηδονή στον έρωτα και σε…
Γιώργος Σ. Κουλουβάρης [email protected]
Έχει, άραγε, χαθεί «η τέχνη της ειρηνικής συνύπαρξης»; Είναι μάταιο να προσπαθούμε να ζήσουμε πολιτισμένα; Υπάρχει άλλος θεός στην δυτική κοινωνία σήμερα, εκτός από τον «θεό…
Ένα ποιητικό, σχεδόν πορνογραφικό, αλλά και γεμάτο χιούμορ κείμενο, που ακόμα και ο εκδοτικός οίκος που το παρουσίασε καταθέτει τις αμφιβολίες του σε σχέση με την πραγματική ταυτότητα του συγγραφέα…
Παίζοντας εξίσου με την υπαρξιακή αγωνία, την κωμωδία και την τραγωδία, μέσα από το πρίσμα του πλατωνικού μύθου του σπηλαίου, το έργο της Χρύσας Σπηλιώτη, «Πόρτες», σε σκηνοθεσία του Αυγουστίνου…
Τα πάθη της οικογένειας των Τσέντσι, τα φρικαλέα εγκλήματα του κόμη Τσέντσι και η γενναία και τραγική αυτοθυσία της 16χρονης Βεατρίκης, που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για κορυφαίους ποιητές, στοχαστές και…
Ένα αγαπημένο, εξαιρετικά επίκαιρο και αισιόδοξο μιούζικαλ που, παρά τη σκληρή πραγματικότητα, κάνει τους ανθρώπους να ξεδιπλώσουν τα αληθινά τους αισθήματα και να δώσουν μαθήματα ανθρωπιάς, σεβασμού στη διαφορετικότητα και…
Σαν ένα «μάθημα ιστορικής μνήμης», όπως τις αποκάλεσαν, οι μνήμες και οι μαρτυρίες της τυφλής Σμυρνιάς ρεμπέτισσας Αγγέλας Παπάζογλου διατρέχουν τα ταραγμένα χρόνια της νεότερης ελληνικής ιστορίας, επάνω στη θεατρική…
Γιώργος Σ. Κουλουβάρης [email protected]
Το Εθνικό Θέατρο θα παρουσιάσει σε σκηνικό αναλόγιο τις 24 ραψωδίες της «Οδύσσειας» του Ομήρου ως μια συνέχεια του απόλυτα επιτυχημένου κύκλου αναγνώσεων της «Ιλιάδας» (θεατρική…
Κλειδωμένοι σε ένα δωμάτιο, «12 θυμωμένοι άντρες» έρχονται αντιμέτωποι με τη συνείδησή τους. Άλλοτε ταυτίζονται και άλλοτε συγκρούονται. Έχουν κληθεί να αποφασίσουν ομόφωνα για τη ζωή ενός νέου ανθρώπου, αντιμετωπίζοντας…
Μια οικογενειακή τραγωδία ανάμεσα στις χιλιάδες που ξεδιπλώνονται δίπλα μας. Από τον μικρόκοσμο μιας καθημερινής οικογένειας, μεταφερόμαστε στον μακρόκοσμο μιας ολόκληρης κοινωνίας, για να παρακολουθήσουμε στιγμές της Ιστορίας και της…
Βάζοντας στο στόχαστρο το απωθημένο της μεγαλοαστικής τάξης να αποκτήσει αριστοκρατικούς τίτλους, μια διαχρονική σάτιρα για τη μεγαλομανία και τον νεοπλουτισμό, αν και γράφτηκε αιώνες πριν, αντικατοπτρίζει πολλά ομοιότυπα της…
Σε μια παράσταση που εξυμνεί την ελληνική ύπαιθρο, µε στόχο τη μύηση των παιδιών στη φυσιολατρία και το ομαδικό πνεύμα, το βιβλίο «Τα ψηλά βουνά», που, με τη βαθιά ελληνικότητα…
Σε μια εκρηκτική προεκλογική συνάντηση, τέσσερις «ισχυροί άντρες» επιδίδονται σε έναν αγώνα επιβίωσης, που απαιτεί ετοιμότητα και στρατηγική. Θα χρησιμοποιήσουν κάθε μέσο, θα ενστερνιστούν κάθε ιδεολογία και θα αξιοποιήσουν κάθε…
Ο έρωτας, το πάθος, η καταστροφή, εκείνη η Ελλάδα που άνοιξε τον δρόμο για το δραματικό σήμερα, «χορεύουν» στους ρυθμούς του χορού, που αναμετριέται με τη ζωή και τον θάνατο.…
Αντιμετωπίζοντας το θέατρο σαν ένα εργοτάξιο οικοδόμησης καταστάσεων, οι blitz, η πιο εξωστρεφής ελληνική ομάδα της νεότερης γενιάς, μετά από τριετή περιοδεία στην Ευρώπη, επιστρέφουν με μια διεθνή συμπαραγωγή, που…
Γιώργος Σ. Κουλουβάρης [email protected]
Μετά από 25 χρόνια συνεχούς δράσης στη Γερμανία, ο – γνωστός εκεί για τις πρωτοποριακές παραστάσεις έργων αρχαίου δράματος – σκηνοθέτης Κώστας Παπακωστόπουλος, έρχεται για πρώτη…
Έχει, άραγε, χαθεί «η τέχνη της ειρηνικής συνύπαρξης»; Είναι μάταιο να προσπαθούμε να ζήσουμε πολιτισμένα; Υπάρχει άλλος θεός στην δυτική κοινωνία σήμερα, εκτός από τον «Θεό της σφαγής»;
Ανατέμνοντας τον…
Γιώργος Σ. Κουλουβάρης [email protected]
Η χορεύτρια Ελεάνα Ανδρεούδη αφήνεται σε ένα ταξίδι χωρίς προορισμό, όπου, με μόνο όχημα τη μουσική και τη γλώσσα τού σώματος, οικείες μελωδίες λικνίζονται στην ατέρμονη…
Σαν ένα ταξίδι χωρίς προορισμό, με μόνο όχημα τη μουσική και τη γλώσσα του σώματος, οικείες μελωδίες λικνίζονται στην ατέρμονη αιωνιότητα, αιωρούμενες σε ομιχλώδη τοπία και λιβάδια που δακρύζουν και…
Το Εθνικό Θέατρο καθιερώνει νέα τιμολογιακή πολιτική, πλησιάζοντας ακόμη περισσότερο όλες τις κοινωνικές ομάδες αλλά κυρίως τους νέους.
Έτσι, η φετινή χρονιά, είναι «Χρονιά νέων», μια χρονιά όπου άτομα έως…
Σε μια απόπειρα να διατυπώσει σε λόγο την απουσία και τον πόνο, το τραύμα μιας παράλογης δολοφονίας και μιας παράλογης καθημερινότητας, ένας συγγραφέας φέρνει τον θεατή αντιμέτωπο με τις έννοιες…
«Όχι, η επανάστασή μου δεν θα στρεφόταν κατά του κατεστημένου και του συστήματός του, αλλά εναντίον εκείνων που το ανέχονται. Θα σκότωνα, θα τσάκιζα την κακομοιριά, την υποταγή, την ταπεινοφροσύνη.…
Μιούζικαλ, αλλά και όπερα και χορευτική μουσική, που συνδυάζει το μπαλέτο με την τζαζ, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να υπηρετήσουν όχι μόνο το σαιξπηρικό πνεύμα της κωμωδίας, αλλά και…
Ο άνθρωπος που ενσαρκώνει την πιο ακραία έννοια του κακού στον 20ό αιώνα, ο «Άγγελος του Θανάτου» του Άουσβιτς, ο Γιόζεφ Μένγκελε, ζωντανεύει ξανά στη θεατρική σκηνή, για να αναμετρηθεί…
Σκηνές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στην προπώληση εισιτήριων για συναυλίες μεγάλων αστέρων που επισκέπτονται τη χώρα μας εκτυλίχθηκαν χθες (30/9) αυτή τη φορά από θεατρόφιλους. Αφορμή στάθηκε η πρωτοβουλία…
Στον ασταθή κόσμο του σήμερα, ο άνθρωπος παρουσιάζεται ικανός για την απόλυτη καταστροφή, μέσα από ένα έργο που γράφτηκε το 1955, με σκοπό να διασκεδάσει τον θεατή, βάζοντας στο μικροσκόπιο…
Χτίζοντας από την αρχή την ιστορία, αλλά διατηρώντας την κοινωνική ματιά και το υποδόριο χιούμορ του πρωτότυπου, η Ελένη Ράντου διασκευάζει τη «Φιλουμένα» του Εντουάρντο ντε Φιλίππο, που παρουσιάζεται ξανά,…
«Η Στέγη είναι παιδί του Ιδρύματος Ωνάση. Είναι το 5χρονο παιδί του 40χρονου Ιδρύματος. Το Ίδρυμα Ωνάση ακολουθεί την εντολή του Αριστοτέλη Ωνάση, ενός επιχειρηματία που πάντα έβλεπε μακριά αλλά,…