Το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) πραγματοποίησε απεργιακή συγκέντρωση στην οδό Βουκουρεστίου στην Αθήνα, όπου έδωσαν το παρών ηθοποιοί, εργαζόμενοι στον χώρο του πολιτισμού και σπουδαστές.
Μαζική ήταν η συμμετοχή των ηθοποιών στην απεργία που κήρυξε το ΣΕΗ για την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου.
Οι ηθοποιοί διεκδικούν την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ) μετά από 13 -14 χρόνια απουσίας θεσμικής ρύθμισης.

Όλα τα θέατρα της χώρας παρέμειναν κλειστά, ενώ το ΣΕΗ πραγματοποίησε απεργιακή συγκέντρωση στην οδό Βουκουρεστίου στην Αθήνα, όπου έδωσαν το παρών ηθοποιοί, εργαζόμενοι στον χώρο του πολιτισμού και σπουδαστές.
Με τη συμμετοχή στην απεργία να ξεπερνά το 97% (σ.σ. στα θέατρα των μεγάλων εργοδοτικών ενώσεων ΠΕΘ και ΕΝΘΕΠΑ), αλλά και δεκάδες μικρά θέατρα να απεργούν συμπαραστεκόμενα στον αγώνα των συναδέλφων τους οι ηθοποιοί ξεκαθαρίζουν ότι δεν πρόκειται να κάνουν πίσω!

Όπως ανάφερε και ο Νίκος Καραγεώργης, πρόεδρος του ΣΕΗ κλιμακώνουν με νέα απεργία και Γενική Συνέλευση στις 15 του μήνα για καλύτερη οργάνωση της μάχης.
Απαιτούν υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με τις δύο μεγάλες εργοδοτικές ενώσεις του κλάδου (ΠΕΘ, ΕΝΘΕΠΑ) χωρίς αστερίσκους και προϋποθέσεις, πρόβες πληρωμένες με πλήρη ασφαλιστική κάλυψη, αύξηση μισθού.

Κυρίως, όπως αναφέρουν και στην ανακοίνωση που μοίραζαν όλο αυτό το διάστημα στο κοινό διεκδικούν ένα θέατρο που δε θα εξαντλεί τους εργαζόμενους του για τα κέρδη των εργοδοτών, ξεκαθαρίζοντας ότι «το θέατρο είμαστε εμείς κι εσείς».

Ο Ν. Καραγεώργης χαιρέτισε τους ηθοποιούς που έφτασαν τη συμμετοχή στην απεργία στο 97% ενώ, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Σήμερα επιβεβαιώνεται ότι δεν υπάρχει πιο μεγάλη δύναμη από την ενότητα ενός κλάδου. Η επιτυχία μας οφείλεται σε όλους τους συνάδελφους του πίστεψαν στον αγώνα μας, που τον έκαναν δική τους υπόθεση. Από αυτή τη σκοπιά είμαστε ήδη νικητές. Έχουμε μια πεπατημένη για τη συνέχεια. Όταν το σωματείο λέει θα πιέσουμε με απεργία οι συνάδελφοι το έκαναν πράξη. Εκεί είναι η δύναμή μας. Αποδείξαμε στη πράξη ότι εμείς είμαστε το θέατρο, εμείς και οι μουσικοί και οι χορευτές και οι συνάδελφοι μας ταξιθέτες, τεχνικό προσωπικό. Χωρίς εμάς δεν υπάρχει Τέχνη.

Και τέλος, Τέχνη δεν υπάρχει χωρίς κοινό και σε αυτό το κοινό που σήμερα στερήθηκε τη πρόσβαση στο αγαθό του θεάτρου λέμε. Είμαστε μαζί σας! Σε κάθε αγώνα δικό σας για όλα, για την ακρίβεια για τα εργασιακά σας δικαιώματα, ενάντια στη δυσωδία που αναβλύζει από το σημερινό σύστημα. Η αυλαία έπεσε για όλους μας, γιατί όλοι μαζί θα δώσουμε τους αγώνες του μέλλοντος.

Θα είμαστε μαζί σας ενάντια στον πόλεμο, ενάντια στο κράτος που θέλει να συνηθίσουμε να βλέπουμε φέρετρα με τη σημαία της αυτοθυσίας για το έθνος (όπως είπε οι υπουργός).

Ε, λοιπόν αν έχουμε να πούμε κάτι στο κοινό μας σήμερα που δεν μας είδε στη σκηνή είναι πως δίνουμε υπόσχεση να είμαστε μαζί!».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












