Skip to main content

Τομ Κρουζ: Με μάσκα στην πρεμιέρα της ταινίας «Tenet»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Τομ Κρουζ εθεάθη να παρακολουθεί τη νέα ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν, «Tenet»,  σε κινηματογράφο στο Λονδίνο. Φυσικά, ο Αμερικανός ηθοποιός φορούσε μάσκα, ωστόσο κάποιοι τυχεροί θαυμαστές τον αναγνώρισαν.

Ο 58χρονος σταρ δημοσίευσε ένα βίντεο από την επίσκεψή του σε κινηματογραφική αίθουσα εν μέσω της πανδημίας της COVID-19 στο Λονδίνο, για να δει το θρίλερ του Νόλαν. Στη λεζάντα έγραψε: «Σπουδαία ταινία. Σπουδαίος κινηματογράφος. Τη λάτρεψα».

Στο βίντεο, ο διάσημος ηθοποιός εμφανίζεται να πηγαίνει με ταξί στον κινηματογράφο, να περνά από γνωστά αξιοθέατα του Λονδίνου, να χαιρετά μέσα από το παράθυρο θαυμαστές που τον αναγνωρίζουν και να αναρωτιέται: «Πώς συμβαίνει αυτό; Φοράω μάσκα».

Οι θαυμαστές εξέφρασαν ενθουσιασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημοσιεύοντας φωτογραφίες του σταρ στον κινηματογράφο. Ο Τομ Κρουζ δέχθηκε και να φωτογραφηθεί με θεατές, πάντα με τη μάσκα και τηρώντας αποστάσεις ασφαλείας για την προστασία από τον κορωνοϊό. Πριν από την αναχώρηση από τον κινηματογράφο, ο Τομ Κρουζ, ο οποίος βρίσκεται στο Λονδίνο για τα γυρίσματα της νέας ταινίας «Mission Impossible», είπε στους θεατές: «Είναι υπέροχα να επιστρέφουμε σε κινηματογραφική αίθουσα».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.