Ο Οίκος Roger Vivier, το cult brand σχεδίασης που είναι γνωστό για τα υποδήματα με αγκράφα, δημιουργεί τάσεις εδώ και δεκαετίες.
O Roger Vivier θεωρείται ο ιθύνων νους της γόβας στιλέτο το 1954 και τα σχέδιά του διείσδυσαν στις πιο πολυπόθητες επιδείξεις μόδας και σε ντουλάπες διασημοτήτων του κόσμου, από την Άβα Γκάρντνερ μέχρι τη βασίλισσα Ελισάβετ Β΄.
Ένα νέο βιβλίο με εικόνες, με τίτλο #LoveVivier, αποτίει φόρο τιμής στην επιρροή του σχεδιαστή υποδημάτων. Το βιβλίο – μονογραφία με επικεφαλής την Ινές ντε λα Φρεσάνζ, σύμβολο του παρισινού στυλ, πρώην μοντέλο και πρέσβειρα του Vivier, ρίχνει φως στην ανάπτυξη του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Το DNA του brand είναι η καινοτομία και η έρευνα» ανέφερε η Ντε λα Φρεσάνζ.
Παρουσιάζοντας τις influencers του Instagram, Alexandra Pereira, Candela Pelizza και Tamu McPherson το βιβλίο στρέφει τους προβολείς στην εκτίμηση που τρέφει κάθε γυναίκα για τα πολύτιμα παπούτσια, τσάντες και αξεσουάρ του γνωστού brand.
Για πρώτη φορά, τα αντικείμενα αυτής της θρυλικής μάρκας πολυτελείας ερμηνεύονται άμεσα από εκείνες που τα φορούν, τους ανθρώπους που ζουν τη ζωή τους «μέσα» στο brand Vivier.
Το βιβλίο αφηγείται την ιστορία των επιτευγμάτων του Οίκου και προσφέρει μια νέα ματιά στα μυθικά αξεσουάρ του σχεδιαστή, όπως φαίνονται στα μάτια των νέων επιχειρηματιών blogger μόδας και γυναικών που ξεκινούν τάσεις.
Όσον αφορά τον ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη σημερινή μόδα, η Ντε Λα Φρεσάνζ λέει ότι η εγγύτητα που προσφέρεται στους followers μπορεί γρήγορα να μετατραπεί σε αρνητικό παράγοντα. «Η εικόνα της μάρκας είναι λιγότερο εύκολο να ελεγχθεί και η εικόνα είναι το κύριο πλεονέκτημα μιας επιχείρησης».
O Γάλλος υποδηματοποιός δημιουργεί ψηλοτάκουνες γόβες για ισχυρές γυναίκες από τη δεκαετία του ’30. Η Γκρέις Κέλι, η Τζάκι Κένεντι, η Κέιτ Μπλάνσετ έχουν ενδώσει σε ένα ζευγάρι Vivier.
Τα κείμενα στο βιβλίο υπογράφουν οι Ines de la Fressange, Christene Barberich, Leandra Medine, Arianna Piazza και Jean-Paul Goude.