Skip to main content

Το Playboy επιστρέφει στις… ρίζες του

Τις γυμνές φωτογραφίες επαναφέρει στις σελίδες του το περιοδικό Playboy, έναν χρόνο αφότου τις εγκατέλειψε.

Με τίτλο «Το Γυμνό είναι Φυσιολογικό», το περιοδικό θα φιλοξενεί και πάλι πιο αποκαλυπτικές φωτογραφίες από την έκδοση του Μαρτίου/Απριλίου, όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο γιος του ιδρυτή του περιοδικού Χιου Χέφνερ, Κούπερ.

«Θα ήμουν ο πρώτος που θα παραδεχόταν ότι ο τρόπος με τον οποίο το περιοδικό παρουσίαζε το γυμνό ήταν ξεπερασμένος, αλλά το γυμνό δεν ήταν ποτέ το πρόβλημα γιατί η γύμνια δεν είναι πρόβλημα», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Κούπερ Χέφνερ, προσθέτοντας ότι «σήμερα παίρνουμε πίσω την ταυτότητά μας και διεκδικούμε και πάλι αυτό που είμαστε».

Η ηθοποιός και μοντέλο Πάμελα Άντερσον ήταν το τελευταίο γυμνό μοντέλο που φιλοξένησε το περιοδικό, στην έκδοση του Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου 2016.

Το Playboy, το οποίο ιδρύθηκε το 1953, αποφάσισε πέρσι να κάνει μία στροφή, με τα μοντέλα του να εμφανίζονται από τον Μάρτιο του 2016 περισσότερο -αλλά όχι εντελώς- ντυμένα και το περιοδικό να υιοθετεί ένα πιο «lifestyle» ύφος.

Το περιοδικό στόχευε να λάβει άδεια για δημοσίευση μέρους της ύλης του στα μεγάλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, το Twitter και το Instagram.

Πλέον, το περιοδικό επαναφέρει και ορισμένες από τις παλαιότερες στήλες του, όπως η «Party Jokes» και η «The Playboy Philosophy» που είχε καταργηθεί από τη δεκαετία του 60.

Η κυκλοφορία του Playboy κατρακύλησε από τα περίπου 5,6 εκατ. αντίτυπα τη δεκαετία του 1970 σε λιγότερο από 700.000 την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με το BBC.

Παρ’ όλα αυτά, το «κουνελάκι», λογότυπο του περιοδικού, αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα σήματα παγκοσμίως, με την εταιρεία να αντλεί το σημαντικότερο μέρος των εσόδων της από την εκμετάλλευσή του.