Skip to main content

«Ματιές» Gucci και Louis Vuitton στην αγορά της Κίνας

Στην αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας απλώνουν τα «δίχτυα» τους οι οίκοι Gucci και Louis Vuitton, τη στιγμή που οικονομικοί αναλυτές εκτιμούν ότι το 2018 η συνεισφορά του Πεκίνου στον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς πολυτελών ειδών θα φτάσει το 22%, όταν Ευρώπη και ΗΠΑ δεν θα ξεπεράσουν το 10%.

Στη «μάχη» τους για τα σκήπτρα της αγοράς πολυτελών ειδών, οι όμιλοι Kering -μητρική εταιρεία της Gucci- και Moët Hennessy Louis Vuitton παρουσιάζουν πλειάδα προϊόντων, ευελπιστώντας να ενισχύσουν το μερίδιό τους στην κινεζική αγορά.

Μέχρι στιγμής, τόσο ο Μπερνάρ Αρνό από τον Moët Hennessy Louis Vuitton όσο και ο Φρανσουά Πινό του ομίλου Kering δηλώνουν υπερήφανοι για τα οικονομικά αποτελέσματα που κατάφεραν οι όμιλοί τους κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018.

Ο όμιλος Kering κατάφερε στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους να αυξήσει κατά 27%, δηλαδή κατά 3,4 δισ. ευρώ, τα έσοδά του, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι.

Την ίδια στιγμή, ο όμιλος Moët Hennessy Louis Vuitton αύξησε τα έσοδά του το ίδιο χρονικό διάστημα κατά 10%, δηλαδή κατά περίπου 9 δισ. ευρώ.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ