Skip to main content

BAT Hellas: Επενδύσεις 150 εκατ. ευρώ και 250 νέες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Την Ελλάδα ως μια από τις πρώτες χώρες παγκοσμίως που θα διαθέτει ολόκληρη τη γκάμα των Προϊόντων Επόμενης Γενιάς, επέλεξε η British American Tobacco. Θα λανσάρει το προϊόν θερμαινόμενου καπνού glo™, με μία κίνηση η οποία μεταφράζεται σε επενδύσεις ύψους 150 εκατ. ευρώ στην ελληνική οικονομία μέσα στην επόμενη διετία και δημιουργία 250 νέων θέσεων εργασίας έως το 2019. 

Η επένδυση ανακοινώθηκε παρουσία του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, κ. Γιάννη Δραγασάκη, του Αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κωστή Χατζηδάκη και πολλών επισήμων.

Η British American Tobacco έχει επενδύσει πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία έξι χρόνια στην έρευνα και ανάπτυξη των εναλλακτικών, στο κάπνισμα, προϊόντων με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο, όπως είναι τα προϊόντα θερμαινόμενου καπνού και τα προϊόντα ατμίσματος. Παγκοσμίως, πάνω από 1.500 επιστήμονες και ειδικοί εργάζονται στα κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας, με στόχο να εξασφαλίσουν ότι οι ενήλικες καπνιστές έχουν στη διάθεσή τους μια ευρεία γκάμα καινοτόμων προϊόντων.

Στην Ελλάδα, μέσα και από τις δυνατότητες που ανοίγονται από την ανάπτυξη στον τομέα αυτό, η ΒΑΤ Hellas  το λανσάρισμα του glo αποτελεί σημαντική βάση για αυτή την επένδυση, καθώς το λανσάρισμα δημιουργεί αμέσως 100 νέες θέσεις εργασίας. Συνολικά, έως το 2019 πρόκειται να δημιουργηθούν περίπου 250 νέες θέσεις εργασίας.

Ο Γενικός Διευθυντής της British American Tobacco για τη Νότια Ευρώπη, κ. Andrea Conzonato, δήλωσε σχετικά: «Μετά από το επιτυχημένο λανσάρισμα του Vype λίγους μήνες πριν, το λανσάρισμα του glo στην ελληνική αγορά αντιπροσωπεύει μια στρατηγική κίνηση για τη British American Tobacco στην Ελλάδα. Αποδεικνύει τη σημασία της χώρας για την εταιρεία, καθώς καθιστά την Ελλάδα μια από τις πρώτες χώρες παγκοσμίως, που θα διαθέτει την πλήρη γκάμα των Προϊόντων Επόμενης Γενιάς του Ομίλου».

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της British American Tobacco Hellas, κ. Juan José Marco, από την πλευρά του ανέφερε: «Συνεπείς με τον στόχο της British American Tobacco να προσφέρουμε στους ενήλικες καταναλωτές εναλλακτικές επιλογές στο κάπνισμα, υποδεχόμαστε με μεγάλο ενθουσιασμό το glo στην Ελλάδα. Με τη φιλοδοξία να ηγηθεί της κατηγορίας των Προϊόντων Επόμενης Γενιάς και έχοντας επενδύσει σημαντικά σε αυτήν, η British American Tobacco αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση της εταιρείας να συνεχίσει να στηρίζει την ανάκαμψη της Ελλάδας».

Το πρώτο λανσάρισμα του glo έγινε με μεγάλη επιτυχία στην Ιαπωνία. Έκτοτε, το glo έχει επεκταθεί σε διάφορες αγορές, μεταξύ άλλων στον Καναδά, στη Νότια Κορέα, στη Ρουμανία, στη Ρωσία και στην Ιταλία. Το glo έχει λιγότερη μυρωδιά και καθόλου στάχτη. Άλλο ένα βασικό πλεόνεκτημά του είναι η απλότητα: η συσκευή διαθέτει μόνο ένα κουμπί και διαρκεί για έως και 30 χρήσεις χωρίς να χρειάζεται επαναφόρτιση μετά από την κάθε χρήση.

naftemporiki.gr