Skip to main content

Jumbo: Πτώση 9,3% στον τζίρο 9μήνου (από -10,9% στο 8μηνο)

Βελτιώθηκαν ελαφρώς οι πωλήσεις στο δίκτυο των καταστημάτων του ομίλου Jumbo τον Σεπτέμβριο και η πτώση περιορίστηκε από το διψήφιο ποσοστό του 8μήνου, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας.

Παραδοσιακά, ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας «επιστροφής στο σχολείο» που για το σύνολο του δικτύου καταστημάτων JUMBO συνεπάγεται θεαματική αύξηση της επισκεψιμότητας και σημαντική αύξηση του τζίρου. 

Φέτος, ο Σεπτέμβριος ήταν διαφορετικός, καθώς στην αγορά επικρατούσε νευρικότητα και αβεβαιότητα η οποία σε ένα βαθμό οφείλεται στο ισχυρό δεύτερο κύμα της πανδημίας αλλά και στην μεγάλη αναστάτωση στον χώρο της εκπαίδευσης. 

Η μετατόπιση της έναρξης της σχολικής περιόδου και οι κατά τόπους περιορισμοί ουδόλως συνέβαλαν στην ομαλή λειτουργία της αγοράς. Αντιθέτως, προκάλεσαν σπασμωδικές αντιδράσεις από την πλευρά των καταναλωτών με αντίστοιχη αυξομείωση του κύκλου εργασιών στις διάφορες περιοχές. 

Οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo μετά από αύξηση 13% και 23% τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο αντίστοιχα και μετά την πτώση κατά 51% τον Μάρτιο και την “βουτιά” του Απριλίου κατά 86%, ο Μάιος έφερε διψήφια ανάπτυξη (+13,6%). Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετική τροχιά σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά +5,8% και κατά +8% περίπου αντίστοιχα. Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού ενώ ο Σεπτέμβριος 2020, έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο Jumbo κατά +1,2% περίπου, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2019. Κατά συνέπεια, οι πωλήσεις για τον όμιλο κατά το σύνολο των πρώτων 9 μηνών εμφανίζονται μειωμένες κατά -9,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα. 

naftemporiki.gr