Skip to main content

Forthnet: Αύξηση EBITDA 11,4% το α’ εξάμηνο

Σε 17,9 εκατ., έναντι 16,1 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, διαμορφώθηκαν τα κέρδη EBITDA της Forthnet το α’ εξάμηνο 2018, παρουσιάζοντας αύξηση 11,4%.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα για το α’ εξάμηνο του 2018, ανήλθαν στα 144,4 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση 3,3% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2017.

Τα έσοδα από διαφήμιση είναι βελτιωμένα κατά 6,1%, κάτι που η εταιρεία αποδίδει στο διαρκώς αναβαθμιζόμενο περιεχόμενο του τηλεοπτικού προγράμματος της Nova.

Αντίστοιχα, αυξημένα παρουσιάζονται και τα έσοδα από τους εταιρικούς πελάτες κατά 4,6%.

Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός στις 30 Ιουνίου 2018 ανερχόταν σε 257,5 εκατ. ευρώ.

H εταιρεία παρουσίασε το α’ εξάμηνο ζημιές 17,2 εκατ. ευρώ (μετά από φόρους).

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η Nova αριθμεί 952 χιλιάδες συνδρομές λιανικής, εξυπηρετώντας 672 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά, 555 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 463 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.

Σε δήλωσή του, ο διευθύνων σύμβουλος της Forthnet Πάνος Παπαδόπουλος τόνισε πως «παρά τη συνεχιζόμενη πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και την υπερφορολόγηση στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε, πετύχαμε να βελτιώσουμε το EBITDA του εξαμήνου κατά 11,4%, εφαρμόζοντας πρόγραμμα λειτουργικής αναδιάρθρωσης της εταιρείας».

Όπως πρόσθεσε, «με τον πρόωρο τερματισμό της σύμβασης κεντρικής διαχείρισης της Super League από την πλευρά μας και την σύναψη διμερών εμπορικών συμφωνιών με εννέα ποδοσφαιρικές ομάδες – μεταξύ των οποίων τις εμπορικότερες και πλέον ανταγωνιστικές – πετύχαμε σημαντική μείωση των σχετικών δαπανών αρχής γενομένης από την αγωνιστική σαιζόν 2018-2019, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα στους συνδρομητές μας πρόσβαση και στο Ιταλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου».

«H στρατηγική μας απόφαση για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού μας περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές μέσω περισσοτέρων παρόχων Pay TV στην Ελλάδα και την Κύπρο, αρχίζει να αποδίδει καρπούς. Τέλος, με την συνεχή αναβάθμιση των OTT υπηρεσιών μας (Nova GO και  Nova On Demand) βελτιώνουμε καθημερινά την συνολική εμπειρία των συνδρομητών μας, ενώ λανσάραμε τις υπηρεσίες Nova Energy στο πλαίσιο του διαρκούς στόχου μας για ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών των ελληνικών νοικοκυριών», κατέληξε ο κ. Παπαδόπουλος.