Καθαρά κέρδη, ύψους 191,6 εκατ. ευρώ, εμφάνισε στο α’ εξάμηνο του 2017 η Coca-Cola HBC AG, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 36,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016.
Την ίδια ώρα, τα συγκρίσιμα κέρδη διαμορφώθηκαν σε 209,6 εκατ. ευρώ έναντι 150,4 εκατ. ευρώ πέρυσι, σημειώνοντας άνοδο κατά 39,4%.
Τα συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή, παράλληλα, ανήλθαν σε 0,576 ευρώ, παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 38,5%, ενώ τα βασικά κέρδη ανά μετοχή ενισχύθηκαν κατά 35,9% στα 0,526 ευρώ.
Ο όγκος των πωλήσεων, επίσης, διευρύνθηκε κατά 1,4% και διαμορφώθηκε σε 1,020 δισ. ευρώ, με τα έσοδα από τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 5,6% στα 3,213 δισ. ευρώ.
Πιο αναλυτικά:
- Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκε κατά 0,8%, με ένα καλό δεύτερο τρίμηνο χάρη στη χρονική μετατόπιση του Καθολικού Πάσχα και τις ευνοϊκές καιρικές συνθήκες του Ιουνίου.
- Οι καλές επιδόσεις στις περισσότερες αναπτυσσόμενες αγορές επέφεραν αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 0,8%.
- Στις αναδυόμενες αγορές, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,9% στο πρώτο εξάμηνο με καλές επιδόσεις σε Ουκρανία, Ρουμανία και Σερβία.
Αναφερόμενος στην πορεία και τα αποτελέσματα της εταιρείας, ο Δημήτρης Λόης, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, επεσήμανε τα εξής: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα εξαιρετικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του έτους, που χαρακτηρίζονται από αύξηση του όγκου πωλήσεων και των εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς μας.
»Είναι επίσης πολύ ικανοποιητικό να βλέπουμε την αύξηση των εσόδων να μεταφράζεται σε σημαντική αύξηση του περιθωρίου κέρδους. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι η στρατηγική μας σχετικά με την αξιοποίηση των παγίων μας και τη βελτίωση της κερδοφορίας μέσω της λειτουργικής μόχλευσης είναι ισχυρή και αποδίδει καλά αποτελέσματα.
»Είμαστε σε καλό δρόμο για την αύξηση των εσόδων και του περιθωρίου κέρδους, με τον οργανισμό ενδυναμωμένο από την πρόοδο που έχουμε επιτύχει σε σχέση με τους χρηματοοικονομικούς μας στόχους για το 2020».
naftemporiki.gr