Skip to main content

Ετήσια ανάπτυξη 20% για τη Skroutz, επέκταση σε νέες κατηγορίες προϊόντων το 2019

Στη Λέττα Καλαμαρά

Ετήσια ανάπτυξη 20% εμφανίζει η Skroutz και από την επόμενη χρονιά ετοιμάζεται να διευρύνει το καλάθι των πρϊόντων της και με επιλεκτικές κατηγορίες ειδών σούπερ μάρκετ.

Η δημοφιλής ελληνική πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών που βρίσκεται πλέον ξανά στα χέρια των ιδρυτών της και συγκεκριμένα στους Γιώργο Αυγουστίδη, Βασίλη Δήμο και Γιώργο Χατζηγεωργίου μετρά 6 εκατομμύρια επισκέπτες τον μήνα.

Όπως τονίζει σε συνέντευξή του στο στούντιο της «Ν» ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, ένας εκ των τριών ιδρυτών της εταιρείας, στόχος είναι παράλληλα με τη Skroutz να συμβάλουν στην εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Κάμερα, μοντάζ: Χρήστος Λώλος