Skip to main content

Entersoft: Αύξηση εσόδων 12% και ώθηση στην κερδοφορία από τους νέους πελάτες

Σε μια ακόμα θετική χρονιά εξελίχτηκε το 2019 για τον όμιλο της Entersoft, η αναπτυξιακή πορεία της οποίας προήλθε από οργανική ανάπτυξη λόγω της απόκτησης πολλών νέων σημαντικών πελατών σε όλα τα βασικά προϊόντα και υπηρεσίες της (ERP, CRM, WMS, ηλεκτρονική τιμολόγηση, Cloud Services κλπ).

Συνολικά, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τα καθαρά έσοδα του ομίλου ανήλθαν σε 15,4 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 12% περίπου, ενώ τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν αύξηση κατά 47% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση και ανήλθαν σε 2,9 εκατ. ευρώ. Τα αποτελέσματα στην παρούσα χρήση επιβαρύνθηκαν με μη επαναλαμβανόμενο ποσό περίπου 0,37 εκατ. ευρώ, λόγω απομείωσης υπεραξίας θυγατρικών εταιρειών που έχουν απορροφηθεί πλήρως από τη μητρική.

Η σημαντική αύξηση της κερδοφορίας οφείλεται στις οικονομίες κλίμακας που δημιουργεί η ανάπτυξη των εσόδων, αλλά και στην καλή εμπορική πορεία που έχουν πλέον τα νέα προϊόντα WMS και οι υπηρεσίες Cloud Software as a Service και οι υπηρεσίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

Στον τομέα των ERP, CRM και Enterprise Mobility συστημάτων η εταιρεία συνέχισε την διείσδυση σε νέους πελάτες όλων των μεγεθών (μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις) είτε με απευθείας, είτε με έμμεσες πωλήσεις μέσω των μεταπωλητών της. Ενδεικτικά, έχει υπογράψει συμβάσεις με την Εθνική Λυρική Σκηνή, τον όμιλο Audiovisual, τον Όμιλο Λάμψα (Μεγάλη Βρετανία), τη BETA Χρηματιστηριακή, τη Mevaco, τον πτηνοτροφικό συνεταιρισμό ΠΙΝΔΟΣ, τη Betty Ice (θυγατρική της Unilever Romania) ενώ σημαντικώνεται και το νέο έργο στην Japan Tobacco International στη Ρουμανία. 

Τα τελευταία χρόνια ο όμιλος καταγράφει με συνέπεια διψήφια ποσοστά ανόδου των εσόδων και των κερδών. Στις αρχές του 2020 το Χρηματιστήριο Αθηνών (ΧΑ) ενέκρινε την εισαγωγή της εταιρείας στην Κύρια Αγορά με αύξηση κεφαλαίου.

naftemporiki.gr