Skip to main content

Πώς παίρνουν «πάσο» οι παραγωγοί από τα σούπερ μάρκετ

Από την έντυπη έκδοση

Η ζήτηση και η κερδοφορία αποτελούν τα κυριότερα από τα συνολικά δώδεκα κριτήρια εισαγωγής ή κατάργησης ενός προϊόντος από το ράφι του σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσαν τα στελέχη των αλυσίδων στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, ωστόσο όπως προέκυψε από την έρευνα η διεκδίκηση μιας καλής θέσης στο ράφι φέρεται ότι συνοδεύεται και με αντίστοιχο «κόστος». 

Αναλυτικότερα, στο πλαίσιο της έρευνας της Επ. Ανταγωνισμού γίνεται ιδιαίτερη μνεία για τα κριτήρια που θέτουν οι αλυσίδες προκειμένου να τοποθετήσουν ένα προϊόν στα ράφια τους. 

Συνολικά αναφέρονται δώδεκα κριτήρια, ωστόσο η συντριπτική πλειονότητα των σούπερ μάρκετ ανέφερε ως κριτήριο εισαγωγής ή κατάργησης κωδικών προϊόντων στα ράφια κατ’ αρχήν τη ζήτηση αυτών από το καταναλωτικό κοινό, με το ποσοστό επιλογής να προσεγγίζει το 76%. 

Επίσης, μείζονα ρόλο κατά την εισαγωγή ή απομάκρυνση προϊόντων από τα ράφια διαδραματίζει και η κερδοφορία του σούπερ μάρκετ (47,3%) ή η έλλειψη αυτής από το εν λόγω προϊόν. 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική