Συνεχίζει δυναμικά την επένδυση στην ανάπτυξη του δικτύου franchise η ΑΒ Βασιλόπουλος, με το πλάνο να προβλέπει τη δημιουργία 40 ακόμα σημείων μέσα στο 2025.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αλυσίδας, με 352 καταστήματα franchise μέχρι σήμερα, η εταιρεία διαμορφώνει ένα δίκτυο ευέλικτο, ανταγωνιστικό και προσαρμοσμένο στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς. Η ανάπτυξη του δικτύου βασίζεται σε δύο επιχειρηματικά σχήματα: το AB Shop & Go, για ευελιξία και ευκολία σε πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές, και το ΑΒ Συνεργάτης, για αστικά κέντρα, νησιά και τουριστικούς προορισμούς.
Η αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για μικρότερα, ευέλικτα σημεία αγορών και η γενικευμένη στροφή προς τα «convenience stores» επηρεάζουν καθοριστικά τη στρατηγική κατεύθυνση της αλυσίδας. Από το 2023 έχει προσθέσει στο δίκτυό της 118 καταστήματα franchise, ενώ ως το τέλος του 2025 θα διαθέτει περισσότερα από 650 καταστήματα, συνολικά, εταιρικά και franchise.
Όπως επισημαίνεται, η πρόταση συνεργασίας της ΑΒ περιλαμβάνει την εύρεση και μίσθωση του ακινήτου, τον εξοπλισμό και τον σχεδιασμό του καταστήματος, την προμήθεια προϊόντων και την εκπαίδευση προσωπικού. Η σύμβαση διάρκειας 10 ετών, με δυνατότητα ανανέωσης για ακόμη 10, διασφαλίζει σταθερότητα για τον συνεργάτη.
«Από τα πρώτα βήματα ως την καθημερινή λειτουργία, εξειδικευμένα στελέχη της εταιρείας λειτουργούν ως στρατηγικοί σύμβουλοι. Η σχέση συνεργασίας βασίζεται στην εμπιστοσύνη, τη διαφάνεια και τον μακροχρόνιο προγραμματισμό. Η ΑΒ Βασιλόπουλος αντιμετωπίζει το franchising ως μια ουσιαστική επένδυση σε ανθρώπους, τοπικές κοινωνίες και μακροχρόνια βιώσιμη επιχειρηματικότητα. Με σχέδιο, συνέπεια και ισχυρά θεμέλια, η εταιρεία διαμορφώνει το μέλλον του λιανεμπορίου στην Ελλάδα: προσβάσιμο, σύγχρονο και ανθρώπινο», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.