Skip to main content

Τ. Δαδακαρίδη στο Naftemporiki TV: Η παραγωγή του βιομηχανικού αλατιού και οι εφαρμογές

Η CEO της «Αλάτι Δαδακαρίδη ΑΕ«, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής

Για την εταιρία «Αλάτι Δαδακαρίδη ΑΕ» που εδρεύει στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, μίλησε η CEO, Τέτα Δαδακαρίδη, στην εκπομπή «Ιn Business» με την Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής.

Η κ. Δαδακαρίδη, μεταξύ άλλων, μίλησε για την πορεία της εταιρίας η οποία συμπληρώνει 112 χρόνια λειτουργίας.

Για την παραγωγή του βιομηχανικού Αλατιού και τις εφαρμογές που έχει η κ. Δαδακαρίδη εξήγησε ότι έχουν προσμετρηθεί περί τις 10.000 εφαρμογές.

«Είμαστε μία εταιρεία η οποία επενδύει πάρα πολύ στις ανθρώπινες σχέσεις»

Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι «Ξεκινώντας από το τρόφιμο που είναι το πιο διαδεδομένο και το πιο γνωστό το βιομηχανικό αλάτι έχει εφαρμογές στην αποσκλήρυνση νερού, στην κτηνοτροφία στην πτηνοτροφία, στην βυρσοδεψία, στον αποχιονισμό δρόμων, στη χημική βιομηχανία, στα απορρυπαντικά, στην φαρμακευτική, τα καλλυντικά κ.α».

Αναφορικά με τις συνεργασίες της επιχείρησης σχολίασε ότι «οι συνεργασίες της εταιρεία είναι χρόνιες. Είμαστε μία εταιρεία η οποία επενδύει πάρα πολύ στις ανθρώπινες σχέσεις. Είτε με εταιρείες και συνεργασίες του εξωτερικού, αλλά και το εσωτερικό».

Για την δυναμική της βιομηχανικής παραγωγής της εταιρείας

Η κ. Δαδακαρίδη για την δυναμική της βιομηχανικής παραγωγής της εταιρείας ανέφερε ότι «αυτή τη στιγμή διακινούμε από 80 έως 100.000 τόνους ετησίως, με μία τάξη μεγέθους σε τζίρο, από 5 έως 7 εκατομμύρια ετησίως. Είμαστε 25 άτομα ανθρώπινο δυναμικό, σε εγκαταστάσεις 20 με 25.000 m² στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης» και πρόσθεσε ότι «είμαστε η πρώτη εταιρεία στο βιομηχανικό αλάτι στην Ελλάδα και ηγετική εταιρεία στο κομμάτι των Β2Β, η οποία πάντα επένδυε. Άλλωστε το αλάτι είναι ένα προϊόν το οποίο οξειδώνει πάρα πολύ, διαβρώνει πάρα πολύ, είναι το αρνητικό του αυτό, που μας ωθεί πολλές φορές να συντηρούμε και να ανανεώνουμε τα μηχανήματα μας σε ένα πολύ τακτικό αριθμό».

Η παρουσία στα Δυτικά Βαλκάνια

Για την εξαγωγική δραστηριότητα της επιχείρησης δήλωσε ότι «Αυτή τη στιγμή έχουμε τη μεγαλύτερη και πάρα πολύ δυναμική παρουσία στο χώρο των Βαλκανίων και τα πλάνα μας. Όσον αφορά την επέκταση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων, είναι αυτή τη στιγμή προς την κεντρική και ανατολική Ευρώπη».

Κλείνοντας δήλωσε ότι «η εταιρεία συνεχίζει και βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης με ένα πλάνο επενδύσεων της τάξεως των 2 με 3 εκατομμυρίων, που αποσκοπούν στην μεγιστοποίηση της παραγωγής της και στην βελτίωση της ποιότητας, αλλά και στην παραγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων με σκοπό να διαφοροποιηθεί μπαίνοντας είτε σε νέες αγορές είτε με νέα προϊόντα».