Τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα «Βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης επιχειρήσεων του τριτογενούς τομέα» να επεξεργαστούν και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους παρατείνει μέχρι και τις 15 Απριλίου 2024, στις 18:00, το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, λαμβάνοντας υπόψιν το αυξημένο ενδιαφέρον για συμμετοχή.
Υπενθυμίζεται πως οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του προγράμματος https://exoikonomoepixeiro.energy-invest.gov.gr/ και εφαρμόζεται η μέθοδος της άμεσης αξιολόγησης (First in-First out).
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












