Skip to main content

Tetra Pak: 40 χρόνια δραστηριότητας στην Ελλάδα – Στα 49 εκατ. ευρώ ο τζίρος του 2022 

(Φωτ. facebook.com/TetraPakHellas)

Η στρατηγική της εταιρείας έχει τέσσερις πυλώνες και εστιάζει στη βιώσιμη ανάπτυξη, την ποιότητα, την καινοτομία, την επιχειρηματική ενοποίηση

Στη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της που αφορούν την επεξεργασία τροφίμων παράλληλα με τη συσκευασία τους στοχεύει η Τetra Pak Ελλαδας. Η εταιρεία αριθμεί ήδη 40 χρόνια δραστηριοποίησης στην ελληνική αγορά και το 2022 ο τζίρος της ανήλθε στα 49 εκατ. ευρώ αυξημένος σε σύγκριση με την προηγούμενη οικονομική χρήση.

Για το 2023 η εταιρεία αναμένει εξίσου ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης των μεγεθών της και σε αυτό αναμένεται να συμβάλει πέραν της κυρίας δραστηριότητας στον τομέα της ομώνυμης συσκευασίας Tetra Pak, όπου κατέχει ηγετικό μερίδιο και η ανάληψη έργων επεξεργασίας τροφίμων με την παροχή του κατάλληλου εξοπλισμού και των απαιτούμενων υπηρεσιών σε μεγάλες εταιρείες τροφίμων που είναι πελάτες της Tetra Pak.

Ειδικότερα μέχρι στιγμής η ανάληψη τέτοιων έργων από την Tetra Pak ανήλθαν στα 5-6 εκατ. ευρώ ενισχύοντας σημαντικά τον τζίρο της εταιρείας. Σύμφωνα με τον Β. Τσάνο, Key Account Director and Sales Office Manager της Tetra Pak στην Ελλάδα, η δέσμευση της εταιρείας εδώ και 40 χρόνια παραμένει  η υπόσχεση να προστατεύει ό,τι είναι καλό, από τα τρόφιμα, έως τον άνθρωπο και τον πλανήτη, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη του κλάδου, την ασφάλεια τροφίμων και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Πώς επιτυγχάνεται αυτό, όμως; Με τη μορφή επενδύσεων στον τομέα τροφίμων – υπηρεσιών αναπτύσσει καινοτόμες λύσεις συσκευασίας και επεξεργασίας τροφίμων, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών της και οδηγώντας την εξέλιξη. Έως και σήμερα, οι χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak, χάρη στην ασηπτική τους τεχνολογία, προστατεύουν τα τρόφιμα με μικρή διάρκεια ζωής και διευκολύνουν την πρόσβαση σε αυτά, ακόμη και στα πιο απομακρυσμένα μέρη του πλανήτη. Επίσης, συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, καθώς προστατεύουν τα ευαίσθητα τρόφιμα από την υγρασία, τη ζέστη και την πιθανή ανάπτυξη μικροοργανισμών που ενδέχεται να είναι επιβλαβείς για την υγεία.

Κυκλική οικονομία και ανακύκλωση

Η στρατηγική της εταιρείας έχει τέσσερις πυλώνες και εστιάζει στη βιώσιμη ανάπτυξη, την ποιότητα, την καινοτομία, την επιχειρηματική ενοποίηση. Στο πλαίσιο αυτό η Tetra Pak εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση, σχεδιάζοντας συσκευασίες που ανακυκλώνονται. Παράλληλα, χρησιμοποιεί ανανεώσιμα υλικά, όπως το χαρτί σε ποσοστό περίπου 70%, μειώνει την χρήση πλαστικού και αλουμινίου και τα πλαστικά απορρίμματα, με λύσεις, όπως τα μη αποσπώμενα καπάκια. διαθέτει πιστοποίηση Bonsucro για τη χρήση ζαχαροκάλαμου υπεύθυνης προέλευσης, αλλά και πιστοποίηση Carbon Trust™ για το χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα.

Σε τοπικό επίπεδο, η Tetra Pak αναπτύσσει στρατηγικές συνεργασίες για την ενίσχυση της συλλογής και ανακύκλωσης, με φορείς, όπως η Ελληνική Εταιρία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης και το εργοστάσιο ανακύκλωσης LM Eco στην Καρδίτσα, που δίνει νέα ζωή στις χάρτινες συσκευασίες, μετατρέποντάς τες σε νέα προϊόντα.

Επίσης, ενσωματώνει στο πλάνο της επενδύσεις για την ενίσχυση της διαδικασίας ανακύκλωσης και των υποδομών ανακύκλωσης των χάρτινων συσκευασιών. Το 2022 μόνο, επένδυσε 30 εκατ. ευρώ παγκοσμίως για τη βελτίωση συλλογής και ανακύκλωσης των συσκευασιών της, ενώ θα επενδύσει περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ στα επόμενα 5-10 χρόνια για την περαιτέρω ενίσχυση της περιβαλλοντικής επίδοσης του συνολικού της portfolio χάρτινων συσκευασιών.