Skip to main content

Οι πράσινες πρωτοβουλίες της Nespresso – Η σχέση του Έλληνα με τον καφέ

O Αντώνης Αυγερόπουλος, Business Executive Officer της Nespresso, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής

Ο Αντώνης Αυγερόπουλος, Business Executive Officer της Nespresso, εμφανίστηκε στην εκπομπή In Business του Naftemporiki TV με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο. Στο πλαίσιο του αφιερώματος «Leaders of Greek economy» μίλησε τόσο για την πορεία της Nespresso στην Ελλάδα από το 2011 μέχρι σήμερα, για τις πράσινες πρωτοβουλίες της Nespresso στην κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης και της κυκλικής οικονομίας, αλλά και για το προσωπικό του ηγετικό παράδειγμα στο τιμόνι ενός διεθνούς brand που πρωταγωνιστεί στην αγορά του καφέ.

Μεταξύ άλλων ο κ. Αυγερόπουλος δήλωσε ότι «η σημαντικότερη πρωτοβουλία που έχουμε πάρει τα τελευταία χρόνια αφορά στην ανακύκλωση. Το 2014 ξεκινήσαμε ένα εντελώς δικό μας πρόγραμμα ανακύκλωσης, γιατί ο μπλε κάδος δεν μπορούσε να ανακυκλώσει τη συσκευασία της κάψουλας λόγω μεγέθους. Έχουμε δώσει την ευκαιρία ανακύκλωσης ακόμα και των καψουλών που παραγγέλνει κανείς από το e-commerce επιστρέφοντας αυτές που έχει χρησιμοποιήσει. Διαχωρίζουμε τον καφέ από το αλουμίνιο, το αλουμίνιο επαναχρησιμοποιείται και ο καφές πηγαίνει ως βελτιωτικό εδάφους. Η προσπάθειά μας αυτή δεν πηγάζει μόνο από αυτό που θέλουν οι σύγχρονοι καταναλωτές, αλλά και από αυτό που θέλουμε εμείς ως υπεύθυνοι leaders της αγοράς. Το να δημιουργήσεις ένα εντελώς δικό σου σύστημα ανακύκλωσης είναι μια πολύ μεγάλη επένδυση και από το 2014 έχουμε επενδύσει πάνω από 700 χιλ. ευρώ. Είμαστε όμως χαρούμενοι γιατί πλέον περίπου μία στις τρείς κάψουλες ανακυκυκλώνεται. Και το μεγαλύτερο όφελος όλων είναι η καλλιέργεια της κουλτούρας της ανακύκλωσης… Το να βλέπεις μικρά παιδιά να μπαίνευν στις μπουτίκ της Nespresso κρατώντας τη σακούλα με τις κάψουλες για ανακύκλωση. Αυτή είναι μια εικόνα που σου λέει ότι τα παιδιά αυτά θα είναι καλοί πολίτες αύριο».