Skip to main content

Pink Woman: Η ελληνική εταιρεία που ανταγωνίζεται πολυεθνικούς κολοσσούς

Ο Δημήτρης Ματεμτζής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Intrafashion Group (Pink Woman), στο κανάλι της Ναυτεμπορικής

Συνέντευξη στην εκπομπή In Business 9-11 του Naftemporiki TV με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο παραχώρησε ο Δημήτρης Ματεμτζής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Intrafashion Group (Pink Woman).

Με περισσότερα από 15 χρόνια στο ελληνικό επιχειρείν, η εταιρεία με τα γνωστά γυναικεία ρούχα και το σήμα Pink woman, διαθέτει μεγάλη διανομή στην ελληνική αγορά, με 115 καταστήματα σε όλη τη χώρα και με μια μεγάλη παραγωγική δραστηριότητα που όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Ματεμτζής «δεν γίνεται στην Ελλάδα. Στα πλαίσια της συνολικής εκβιομηχάνισής της χώρας ένας κλάδος που επλήγη σημαντικά ήταν ο κλάδος παραγωγής στην ένδυση και υπόδηση. Η αύξηση του κόστους, η δημιουργία ζημιογόνων επιχειρήσεων και η μη στήριξη αυτής της δραστηριότητας, οδήγησε στο κλείσιμο των επιχειρήσεων, άρα στην απώλεια παραγωγικής δραστηριότητας και στην απώλεια ειδικευμένων εργατών ή στελεχών του συγκεκριμένου χώρου».

Μιλώντας για την εταιρεία ο κ. Ματεμτζής ανέφερε ότι η πετυχημένη ανάπτυξη της εταιρείας με τζίρο 35,5 εκατ. ευρώ το 2022 είναι συνδυασμός παραγόντων, πιο συγκεκριμένα η βελτίωση του προϊόντος ως προς την ποιότητα και ως προς τις τάσεις, αλλά και ως προς τη συνολική καταναλωτική εμπειρία, καταστήματα, service.

«Η αγορά της μόδας είναι μια αγορά εμπειρίας, είναι η αγορά μιας ψυχολογικής κατάστασης, όχι αυτού καθ’ εαυτού ενός προϊόντος» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τέλος, ο κ. Ματεμτζής μίλησε για τις μελλοντικές επενδυτικές κινήσεις της εταιρείας αποκαλύπτοντας τη μακροχρόνια σύμβαση μίσθωσης «ενός από τα σημαντικότερα ακίνητα της Ερμού που θα το χρησιμοποιήσουμε ως βάση, ως κατάστημα αναφοράς, “flagship”, προκειμένου να δείξουμε στοιχεία που αφορούν και το μέλλον του brand αλλά και το παρόν του. Στο νούμερο 26 της Ερμού είναι ένα κτήριο που έχει τις προοπτικές και τις δυνατότητες ν’ αφήσει τη δυναμική του brand να αναδειχθεί. Επίσης έπονται κάποιες σημαντικές επενδύσεις στα logistics και το επόμενο βήμα που μελετάμε και στοχεύουμε είναι οι βαλκανικές αγορές και ίσως κατά προτεραιότητα και λόγω ενδιαφέροντος η αγορά της Ρουμανίας».