Skip to main content

ΦΑΙΔΩΝ: Άνοδος τζίρου και το 2023

Έμφαση στα προϊόντα χαμηλών υδατανθράκων για τις αγορές του εξωτερικού

Έμφαση στην κυκλοφορία νέων προϊόντων στην κατηγορία της υγιεινής διατροφής δίνει η βιομηχανία ζαχαροπλαστικής «Φαίδων», η οποία κατέγραψε άνοδο εργασιών της τάξης του 20% το 2022 και συνεχίζει ανοδικά και φέτος (σ.σ. στο πρώτο τετράμηνο).

Στην κατεύθυνση αυτή η εταιρεία, όπως επισημαίνει στη «Ν» ο πρόεδρός της, Στάθης Γιαχανατζής, διεύρυνε πρόσφατα περαιτέρω τη σειρά πολύσπορων crispbreads βρώμης με τρεις νέους κωδικούς και γενικότερα δίνει έμφαση στα προϊόντα χαμηλών υδατανθράκων (healthy eating και Keto friendly) με το βλέμμα στις αγορές της δυτικής και βόρειας Ευρώπης που έχουν πολύ πιο ανεπτυγμένη την τάση της πιο υγιεινής διατροφής γενικότερα, μεταξύ άλλων και στον τομέα των σνακς. Η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων παρουσιάστηκε πολύ πρόσφατα στην διεθνή έκθεση PLMA στο Άμστερνταμ και καταγράφηκε ενδιαφέρον συνεργασιών.

Το 2022 η εταιρεία κατέγραψε αύξηση του τζίρου της στο επίπεδο των 13,5 εκατ. ευρώ έναντι 11,336 εκατ. το 2021, με μικρή μείωση της κερδοφορίας της λόγω της διεθνούς ανόδου των τιμών των πρώτων υλών. Επίσης, το 2022 η εταιρεία που διαθέτει πολυετή εξαγωγική δραστηριότητα σε Αμερική, Αυστραλία, βόρεια και δυτική Ευρώπη, προχώρησε σε συνεργασία με ρουμανική εταιρεία σούπερ-μάρκετ και τα τελευταία χρόνια «ανοίγει» επίσης αγορές της Ασίας.

«Η τάση για την υγιεινή διατροφή – σημειώνει ο κ. Γιαχανατζής – είναι συνεχώς αυξανόμενη και η αγορά δείχνει ότι παρά τη διεθνή κρίση η ζήτηση θα κινηθεί σε αυτήν την κατεύθυνση».

Μελομακάρονα και κουραμπιέδες τον…Αύγουστο!

Παράλληλα αναμένεται αύξηση πωλήσεων και των κλασικών προϊόντων της εταιρείας κατά τη φετινή θερινή περίοδο, ιδιαίτερα στη Βόρεια Ελλάδα, λόγω του έντονου οδικού τουρισμού, καθώς πρόκειται για προϊόντα (κριτσίνια, κουλουράκια κ.ο.κ.) που είναι δημοφιλή στο καλάθι του σούπερ-μάρκετ των οδικών τουριστών από τα Βαλκάνια.

Παράλληλα, με το βλέμμα ακριβώς στο σύνολο των τουριστών στη χώρα μας η εταιρεία λανσάρει για δεύτερη χρονιά φέτος σε σούπερ-μάρκετ των τουριστικών περιοχών  ειδικές ethnic συσκευασίες με μελομακάρονα και κουραμπιέδες με φόντο αιγαιοπελαγίτικα νησιά, μια επιλογή που σύμφωνα με τον κ. Γιαχαναζτή πέρυσι στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία.