Skip to main content

Doom 4, Fallout 4, Dishonored 2: Η «ολική επαναφορά» των sequels στην Ε3

Ο χώρος του gaming κάποτε εθεωρείτο ότι είναι για «τους λίγους», ωστόσο αυτό έχει αλλάξει εδώ και πολύ καιρό, καθώς πλέον μιλάμε για μια διεθνή βιομηχανία αξίας δισεκατομμυρίων, και ως εκ τούτου, η ανακοίνωση «βαρέων» επερχόμενων ονομάτων αποτελεί είδηση μεγάλου ενδιαφέροντος- ειδικά όταν πρόκειται για συνέχειες ιστορικών τίτλων, που έχουν γράψει με χρυσά γράμματα τις δικές τους σελίδες στα χρονικά του gaming εδώ και δεκαετίες.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Bethesda προκάλεσε αίσθηση στο ευρύτερο πλαίσιο της έκθεσης Ε3, καθώς παρουσίασε ingame σκηνές από το Doom 4: την τέταρτη συνέχεια του ιστορικού Doom της δεκαετίας του 1990, το οποίο θεωρείται (αν και υπήρξαν τέτοιου στυλ τίτλοι και πριν από αυτό, όπως τα Ultima Underworld και το Wolfenstein, πάλι από την ίδια εταιρεία, Id Software) ο «γενάρχης» του είδους των first person shooters (FPS)- τα οποία, σημειωτέον, κάποτε αποκαλούνταν ακριβώς «Doom clones». Όπως δείχνουν οι εικόνες, ο νέος τίτλος της Id Software (ανήκει πλέον στη Bethesda) σηματοδοτεί μια επιστροφή στις πιο «action» ρίζες της σειράς, τη στιγμή που το (σε κάθε περίπτωση εξαιρετικό) Doom 3, και το expansion του, Resurrection of Evil, είχαν δώσει μεγάλη έμφαση στο horror/ survival στοιχείο. Στο Doom 4, η παραδοσιακή «φιλοσοφία» επιστρέφει, με ασταμάτητη δράση, όπλα, πυροβολισμούς, τερατώδεις δαίμονες, εκρήξεις και ασταμάτητη αιματοχυσία στους διαδρόμους μιας αποικίας του Άρη.

H Bethesda δεν έμεινε μόνο στο Doom όμως, καθώς ανακοίνωσε την κυκλοφορία, στις 10 Νοεμβρίου, ενός άλλου μεγάλου τίτλου- συνέχειας: του Fallout 4. Τα Fallout 1 & 2 είχαν γράψει ιστορία στον χώρο των RPG κατά τη δεκαετία του 1990, τόσο χάρη στο gameplay τους, όσο και χάρη στον μοναδικά σχεδιασμένο μεταπυρηνικό/ post apocalyptic κόσμο τους. Το 3 αποτέλεσε ένα «άλμα» για τη σειρά, καθώς πέρασε τη δράση στην οπτική πρώτου προσώπου (όπως στα άλλα RPG της Bethesda, της σειράς των Elder Scrolls), αλλά παρόλα αυτά αναγνωρίστηκε από το σύνολο σχεδόν των φίλων των παιχνιδιών ρόλων, πολλοί εκ των οποίων ήταν επιφυλακτικοί. Το Fallout 4 αναμένεται να συνεχίσει επάξια τη σειρά, προερχόμενο από σχεδιαστές οι οποίοι είναι διάσημοι τόσο για το βάθος και την ποιότητα των τίτλων τους, όσο και για το υψηλότατο τεχνικό επίπεδο.

Η εταιρεία ωστόσο δεν έμεινε σε αυτό το σημείο, καθώς ανακοίνωσε και έναν άλλον πολυαναμενόμενο τίτλο- συνέχεια ενός εκ των πλέον επιτυχημένων τίτλων των τελευταίων ετών και ίσως του κορυφαίου stealth παιχνιδιού που έχει κυκλοφορήσει μέσα στην τελευταία δεκαετία: ο λόγος για το Dishonored, που είχε κατακτήσει τα πρωτεία στον χώρο του το 2012 τόσο χάρη στο έξοχο gameplay του, όσο και στον πολύ ιδιαίτερο, «βικτωριανού» χαρακτήρα/ steampunk κόσμο του. Αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως φαίνεται, ο παίκτης αυτή τη φορά θα μπορεί να ενσαρκώνει αντί για τον χαρακτήρα του προκατόχου του, τον Corvo Attano, σωματοφύλακα και προστάτη (καθώς και πατέρα, όπως αποδεικνυόταν στο τέλος) της νεαρής και νόμιμης διαδόχου του θρόνου, Emily Kaldwin, αλλά την ίδια την (πλέον) αυτοκράτειρα, η οποία έχει χάσει τον θρόνο της από έναν σφετεριστή και μάχεται για την ανάκτησή του χρησιμοποιώντας τις δυνάμεις και τις τεχνικές που της έχει διδάξει ο μέντοράς της. Ωστόσο, όπως φαίνεται, θα υπάρχει η δυνατότητα να παίξει κάποιος και άνδρα χαρακτήρα (αν και δεν είναι ξεκάθαρο αν σε αυτή την περίπτωση θα πρόκειται για τον Corvo ή κάποιον άλλο χαρακτήρα- «διάδοχό» του).