Αν και ιδιαίτερα δημοφιλή την πρώτη περίοδο των αερομεταφορών μετά την εκτεταμένη τους χρήση στον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο η αεροπορική βιομηχανία εγκατέλειψε την παραγωγή των τριπλάνων, των αεροσκαφών με τα τρία σετ πτερυγίων.
Έναν αιώνα μετά η βρετανική εταιρεία Faradair επιστρέφει σε αυτό τον τύπο αεροσκάφους προσαρμοσμένο φυσικά στις σημερινές συνθήκες και απαιτήσεις. Το Beha είναι ένα βιο-ηλεκτρικό τριπλάνο που υπόσχεται αθόρυβες και φιλικές στο περιβάλλον μεταφορές ανθρώπων και φορτίων. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες του σκάφους είναι αυτοί στους οποίους βασίζεται η απογείωση και προσγείωση του σκάφους και στην συνέχεια την πτήση αναλαμβάνουν κινητήρες που λειτουργούν με βιοκαύσιμα.
Η χρήση των ηλεκτρικών κινητήρων μειώνει κατά 50% τον θόρυβο που παράγει το σκάφος σε σχέση με τον θόρυβο των συμβατικών αεροσκαφών. Επιπλέον οι ηλεκτρικοί κινητήρες. Το Beha που σχεδιαστικά παραπέμπει σε λίαρ τζετ έχει χωρητικότητα 18 επιβατών αλλά μέσα σε διάστημα λίγων λεπτών το εσωτερικό του μπορεί να διαμορφωθεί έτσι ώστε από επιβατηγό το σκάφος να μετατραπεί σε εμπορικό μεταφέροντας φορτία. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα του σκάφους είναι ότι μπορεί να απογειώνεται και να προσγειώνεται σε μικρούς αεροδιαδρόμους.
Το σκάφος που θα κινείται με ταχύτητες 400 χλμ./ώρα και ένα προορίζεται για εσωτερικά δρομολόγια σε μια χώρα και όχι για διεθνείς πτήσεις. Η Faradair σχεδιάζει να βάλει σε δρομολόγια το τριπλάνο της το 2026 και σχεδιάζει να έχει ένα στόλο από 300 σκάφη μέχρι το 2030.