Δυόμισι σχεδόν χρόνια μετά την είσοδο της Wind στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, η τηλεοπτική υπηρεσία Wind Vision λανσάρει και προσφέρει την λειτουργία Chromecast μέσα από την εφαρμογή Wind Vision για φορητές συσκευές.
Το Chromecast είναι η δυνατότητα προβολής/μετάδοσης φωτογραφιών, βίντεο και περιεχομένου εφαρμογών από το smartphone στην οθόνη τηλεόρασης που υποστηρίζει αυτή τη δυνατότητα.
Η λειτουργικότητα αυτή υποστηριζόταν εξαρχής από τον αποκωδικοποιητή της Wind Vision. Ωστόσο, πλέον το Chromecast είναι διαθέσιμο και στην εφαρμογή Wind Vision για smartphone ή tablet (όπως για παράδειγμα ισχύει στο YouTube, Google Photos, Netflix κλπ.) και οι χρήστες μπορούν να προβάλλουν το περιεχόμενο της εφαρμογής σε τηλεοράσεις, αποκωδικοποιητές και συσκευές που υποστηρίζουν αυτή τη δυνατότητα.
Έτσι μπορεί κάποιος να δει παντού το περιεχόμενο της Wind Vision χωρίς να χρειάζεται αποκωδικοποιητή ή Internet σύνδεση στη Wind. Αρκεί οι συσκευές να είναι συνδεδεμένες στο ίδιο Wi-Fi.
Τα βήματα είναι απλά:
- Εγκατάσταση της εφαρμογής Wind Vision στο smartphone ή/και tablet
- Επιλογή του προγράμματος που επιθυμεί ο χρήστης μέσα από τα 60 συνδρομητικά κανάλια. Το πρόγραμμα μπορεί είτε να είναι live, είτε να έχει προβληθεί μέχρι και 7 ημέρες πριν, είτε να βρίσκεται στις εγγραφές του (my library)
- Στη συνέχεια επιλέγει να γίνει Cast, χωρίς αποκωδικοποιητή με οποιαδήποτε σύνδεση Wi-Fi, και η εμπειρία μεταφέρεται στην οθόνη της τηλεόραση του
Ο Hermann Riedl, Chief Business & Digital Transformation Officer της Wind Ελλάς δήλωσε: «Νιώθω ιδιαίτερα περήφανος που η καινοτόμος υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης της Wind, η οποία έχει δημιουργηθεί με τρόπο ώστε να ακολουθεί πρώτη τις τεχνολογικές εξελίξεις και να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις του σύγχρονου πελάτη, μας φέρνει σε θέση να ανακοινώνουμε το λανσάρισμα της λειτουργικότητας Chromecast μέσα από την εφαρμογή Wind Vision για φορητές συσκευές. Πρόκειται για ακόμα μία τεχνολογική πρωτιά της Wind για την ελληνική αγορά, που βασικός της στόχος είναι να προσφέρει προστιθέμενη αξία και ευελιξία στην εμπειρία του πελάτη».