Επιτροπή Θεσμών: Θετική γνώμη για τους προτεινόμενους στη διοίκηση της ΕΡΤ
Θετική γνώμη κατά πλειοψηφία, διατύπωσε η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής για τους τέσσερις προτεινόμενους για τη Διοίκηση της ΕΡΤ, δηλαδή, για τους κ.κ. Κωνσταντίνο Ζούλα, Γιώργο Γαμπρίτσου για…

























