Νομοθετική παρέμβαση για τους συμβασιούχους μέχρι την Τρίτη ζητεί η ΚΕΔΕ
Προθεσμία μέχρι και την ερχόμενη Τρίτη 27 Ιουνίου δίνει η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) στο υπουργείο Εσωτερικών για να καταθέσει τη νομοθετική πρόταση που θα επιλύει το θέμα με…




























